باران چشمه، کماکان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

باران چشمه، کماکان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی همچنان یکی از گزینه‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که دوران سرپرستی مجید صدری در باشگاه پرسپولیس یک ماه پیش به پایان رسید اما وزارت ورزش همچنان نسبت به معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس به جمع بندی نهایی نرسیده است.

سردار مهرعلی باران چشمه که در حال حاضر سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای است یکی از گزینه‌های جدی حمید سجادی برای حضور در باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود و مذاکرات جدی نیز در این زمینه با او انجام شده است.

باران چشمه که ظهر امروز در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در واکنش به پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت:« مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته و آقای سجادی هم اصرار زیادی به حضور بنده در پرسپولیس دارد اما من معتقدم پرسپولیس به یک مدیر اقتصادی که توانایی درآمدزایی داشته باشد نیاز دارد تا مشکلات مالی و مالیاتی این باشگاه رفع شود.»

رضا درویش، باران چشمه و مجید صدری گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند که علاقمندان به این باشگاه با گزینه‌های اول و دوم رابطه چندان خوبی ندارند‌.

حالا باید منتظر ماند و دید چه زمانی تکلیف تیم مدیریتی جدید وزارت ورزش مشخص خواهد شد.

7655