بازتاب حمایت فدراسیون فوتبال از مهدوی‌کیا در رسانه‌های آلمانی

بازتاب حمایت فدراسیون فوتبال از مهدوی‌کیا در رسانه‌های آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های آلمانی به بازتاب حمایت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از مهدی مهدوی‌کیا پرداختند.

به گزارش فوتبالی، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی پیش آمده درباره سرمربی تیم ملی امید توضیحاتی را ارائه کرد و به حمایت از کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی امید پرداخت. 

رسانه‌هایی نظیر بیلد، hessenschau و derstandard از جمله رسانه‌های آلمانی بودند که به بازتاب حمایت فدراسیون فوتبال از مهدوی‌کیا پرداختند. 

درستاندارد نوشت: پرچم تمام اعضای فیفا از جمله پرچم اسراییل بر روی پیراهن هر دو تیم چاپ شده بود و اکنون بحث‌هایی در ایران ایجاد شده است. در همین راستا حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال به حمایت از رفتار این مربی پرداخت که این روزها مورد انتقاد قرار گرفته است.

مهدی مهدوی‌کیا در دیدار ستارگان عرب و ستارگان جهان به عنوان تنها غیر عرب در این تیم بازی کرد که جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز در قطر محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت.

در طرف مقابل بیلد نوشت رفتار مهدوی کیا در این دیدار که به دعوت فیفا در آن حضور داشت باعث جنجال زیادی در کشورش شده است. در مجلس ایران عده‌ای رفتار مهدوی‌کیا را عبور از خط قرمزها عنوان کردند چرا که ایران، اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسد و قرار گرفتن پرچم این کشور روی پیراهن مهدی مهدوی‌کیا اتفاق جنجالی بود که بحث‌ها و جنجال‌های زیادی را برانگیخته است.

با این وجود نیز خیلی‌ها اتهامات علیه مهدوی‌کیا را رد کردند و به حمایت از این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداختند. 

7474