بایرن‌مونیخ دو پیشنهاد جدی برای هافبک فرانسوی خود دارد

بایرن‌مونیخ دو پیشنهاد جدی برای هافبک فرانسوی خود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است بایرن مونیخ بتواند در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی و بازار انتقالاتی ژانویه‌ی پیش رو میکائیل کیزانس را بفروشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، دو باشگاه در اروپا خواهان و علاقه مند به میکائیل کیزانس، هافبک بیست و دو ساله بایرن مونیخ می باشند، اف سی ونتزیا ایتالیا و زسکا مسکو روسیه، این دو باشگاه به بایرن مونیخ پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای به خدمت گیری میکائیل کیزانس ارائه داده اند.

گفته می شود که علاوه بر اف سی ونتزیا و زسکا مسکو، متز و تروا، دو تیم فرانسوی نسبت به هافبک بایرن مونیخ علاقه نشان داده اند.

البته این دو باشگاه تنها به دنبال انتقال قرضی کیزانس بوده اند.

میکائیل کیزانس در فصل جاری تنها پنجاه و شش دقیقه در تیم یولیان ناگلزمان بازی کرده است و احتمال خروج این بازیکن در ژانویه بسیار بالا می باشد.

مدیران بایرن مونیخ نیاز چندانی به فعالیت در بازار زمستانی ندارند چرا که کادر فنی باواریایی ها کمبودی در تیم خود نداشته اند که به مدیران باشگاه سفارش بازیکنی نداده اند.

بایرن مونیخ که موفق شده عنوان قهرمانی مسابقات بوندسلیگا در نیم فصل رقابت ها را کسب کند، مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی در پایان رقابت های فصل جاری بوندسلیگای یک آلمان نیز می باشد.

9404