رقابت بارسلونا، بایرن‌مونیخ و اینتر بر سر مدافع گلادباخ

رقابت بارسلونا، بایرن‌مونیخ و اینتر بر سر مدافع گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس گینتر، مدافع بروسیا مونشن گلادباخ در فصل تابستان به صورت رایگان این تیم آلمانی را ترک می کند، از هم اکنون مورد توجه مسئولان و مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی و بر اساس گزارش های خبرنگاران این رسانه ها، اگر مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای موضوع تمدید قرارداد با نیکلاس زوله، مدافع ملی پوش تیم خود یا با نماینده و مدیر برنامه های این بازیکن به توافق نرسند، آن ها به مدافع بروسیا مونشن گلادباخ به عنوان جایگزین فکر می کنند.

گفته می شود که مدیران باشگاه های بارسلونا اسپانیا و اینتر ایتالیا نیز پیش از شرایط این بازیکن را از ایجنت و مدیر برنامه های این بازیکن پرسیده اند و پیگیر وضعیت به خدمت گرفتن ماتیاس گینتر از بوندسلیگای آلمان و باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ شده اند. اما این بازیکن و مدیر برنامه هایش تا الان پاسخ درست و روشنی به این پیشنهادات نداده اند و باید منتظر ماند و دید که مدافع مستحکم این باشگاه آلمانی سرانجام از بین تمام پیشنهادات خود برای تیم آینده اش، کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد.

این بازیکن بیست و هفت ساله در این فصل طی پانزده مسابقه با پیراهن تیم بوروسیا مونشن گلادباخ در رقابت های بوندسلیگا به میدان رفته است.

9404