تارتار: گفتند بلایی که سر پدر خانمت آوردیم سر تو هم می‌آوریم!

تارتار: گفتند بلایی که سر پدر خانمت آوردیم سر تو هم می‌آوریم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از هواداران این تیم درخواست کرد تا زمان بیشتری به کادرفنی و بازیکنان ذوب آهن بدهند.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزشگاه در پاسخ به این سوال که در بازی های خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد اظهار داشت: اینکه ما در بازی های خارج از خانه پیروز می‌شویم بیانگر توانایی ما است اما نیاز به فرصت داریم و نمی‌خواهم وارد مسائل و اشتباهات داوری در بازیهای خانگی شوم. 

او در خصوص اینکه هواداری در ورزشگاه نیست که در بازی های خانگی به او فشار وارد کند، چنین توضیحی داد: به عنوان یک مربی با تجربه می‌دانم نباید به این مسائل کاری داشته باشم و تجربه این وضعیت را در پگاه گیلان داشتم و روزهای بسیار سختی را تجربه کردم. آنهایی که در ابتدای فصل شعار می‌دادند در پایان فصل همه برای ما ایستاده دست زدند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: وقتی به نفت مسجد سلیمان رفتم هواداران و لیدرهای با معرفت این تیم به من گفتند اگر خوب نتیجه نگیری بلایی که سر پدر خانمت(فیروز کریمی) آوردیم سر تو هم می‌آوریم! من هم سکوت کردم و کارم را انجام دادم و در پایان خوب نتیجه گرفتیم.می‌دانم امسال کار در اصفهان ساده نیست و اکثر مربیان در این تیم دچار مشکل شدند. حتی امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی وقتی به ذوب آهن رفتند ابتدا خوب نتیجه نگرفتند  و چالش های زیادی داشتند اما در ادامه توانستد نتایج خوبی بگیرند و البته به هواداران حق می‌دهیم که نگران شرایط باشند و می دانم از من و کادرفنی توقع دارند.

9697