رسانه اماراتی: ایران و کره جنوبی به رزرو بلیط صعود نزدیک هستند

رسانه اماراتی: ایران و کره جنوبی به رزرو بلیط صعود نزدیک هستند

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه امارات الیوم با انتشار خبر برگزاری مسابقات خانگی تیم ملی سوریه در خاک امارات اشاره کرد، دو تیم ایران و کره جنوبی در این گروه فاصله زیادی با صعود به جام جهانی ندارند.

به گزارش فوتبالی، در بخشی از  گزارش روزنامه امارات الیوم آمده است: «کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون سوریه جهت برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در امارات موافقت کرد. این در حالی است که سوریه همچنان برای رسیدن به اولین پیروزی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تلاش می‌کند و در اولین بازی خانگی پیش روی خود در امارات به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

سوری‌ها با دو تساوی و چهار شکست در قعر جدول گروه A انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا قرار دارند در حالی که ایران و کره جنوبی به رزرو بلیط صعود مستقیم از این گروه نزدیک شده‌اند. ایران با 16 امتیاز صدرنشین است، کره با اختلاف دو امتیاز در مکان دوم جدول گروه قرار دارد و با تیم سوم جدول که امارات است هشت امتیاز فاصله گرفته تا به صعود مستقیم نزدیک باشد.

سوریه چهار بازی مقابل امارات، کره جنوبی، لبنان و عراق در پیش خواهد داشت و امیدوار است بتواند به سهمیه حضور در پلی‌آف و جایگاه سوم جدول گروه نزدیک شود».

7474