لیورپول شانسی برای بازگشت به کورس قهرمانی دارد؟

لیورپول شانسی برای بازگشت به کورس قهرمانی دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو ژوتا مهاجم پرتغالی لیورپول معتقد است که آن‌ها در صورت پیروزی مقابل چلسی می‌توانند امیدهای خود را برای کاهش اختلافش با منچسترسیتی صدرنشین افزایش دهند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه در ورزشگاه استمفوردبریج شاید حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم بین دو تیم چلسی و لیورپول برگزار خواهد شد. آبی‌های لندن و قرمزها به ترتیب با 8 و 9 امتیاز اختلاف با سیتی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و البته شاگردان کلوپ یک بازی کمتر نیز انجام داده‌اند. توخل و کلوپ به خوبی می‌دانند که شکست در این بازی به معنی خارج شدن از کورس قهرمانی با سیتیزن‌هاست. 

ژوتا درباره اینکه آیا لیورپول شانسی برای کم کردن اختلاف با سیتی دارد به وبسایت رسمی این باشگاه گفت: "می‌دانیم که اختلاف بزرگی به وجود آمده، اما همچنین می‌دانیم که توانایی کم کردن فاصله را داریم و هدف ما این است. اما برای محقق کردن این هدف باید از رخ اتفاقاتی همچون بازی مقابل لسترسیتی جلوگیری کنیم."

"در خانه چلسی بازی داریم و در آنفیلد با آن‌ها مساوی کردیم، پس می‌دانیم که کارمان دشوار خواهد بود. هر دو می‌خواهیم که اختلافمان را کم کنیم، اما می‌دانیم که فقط یکی از دو تیم قادر به انجام این کار خواهد بود. باید در بهترین شرایط خود باشیم."

4416