تمجید رانگنیک از خط حمله شیاطین سرخ پس از پیروزی مقابل برنلی

تمجید رانگنیک از خط حمله شیاطین سرخ پس از پیروزی مقابل برنلی

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد به تمجید از خط حمله تیمش در پیروزی شیرین برابر برنلی پرداخت و ادعا کرد که این بهترین نمایش فاز هجومی تیمش از زمان حضورش در الدترافورد بود.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب دو تیم منچستریونایتد و برنلی در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. در این بازی شاگردان رانگنیک در 35 دقیقه ابتدایی طوفان به پا کردند و با حساب 3-0 از مهمان پیش افتادند تا تک گل آرون لنون نیز بی ثمر باشد و آن‌ها حالا با یک بازی، اختلاف 4 امتیازی با آرسنال رده چهارمی دارند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، رانگنیک پس از پایان بازی گفت: "در نیمه اول بهترین نمایش خط حمله تیم را از زمان حضورم در این باشگاه دیدم. هر زمانی که توپ را در یک سوم دفاعی آن‌ها در اختیار داشتیم، بسیار زهردار ظاهر می‌شدیم. راحت می‌توانستیم نقاط و فضاهای مناسب را ببینیم و در موقعیت‌های یک به یک بی نظیر ظاهر شدیم."

"پس از گل اول، توانستیم گل دوم را بزنیم و باز هم کنترل بازی در دست ما بود و دوباره موفق به باز کردن دروازه برنلی شدیم. از نظر دفاعی هنوز جای زیادی برای پیشرفت کردن باقی مانده، اما به جرئت می‌توانم بگویم این بهترین نمایش خط حمله تیم بود."

4416