اگر بارتومئو به من پیشنهاد می‌داد به بارسلونا نمی‌آمدم

اگر بارتومئو به من پیشنهاد می‌داد به بارسلونا نمی‌آمدم

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع 38 ساله برزیلی بارسلونا به جمع کسانی پیوست که از جوزپ ماریا بارتومئو خاطره خوبی نیز ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2016 دنی آلوز در زمان ریاست بارتومئو تصمیم به ترک بارسلونا گرفت، اما حالا پس از 5 سال بار دیگر به بلوگرانا بازگشت تا بتواند کمک بزرگی به ژاوی در بازسازی باشگاه محبوبش بکند. بسیاری از هواداران کاتالانی دل خوشی از بارتومئو ندارند و او را مسئول اصلی حال بد این روزهای تیمشان می‌دانند. 

به نقل از مارکا، حالا دنی آلوز در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی الکاس گفت: "امکان نداشت پیشنهادی از طرف بارتومئو را قبول کنم. زمانی که او رئیس باشگاه بود، تصمیم به خروج گرفتم و فکر نکنم دلیل منطقی برای کار کردن با او وجود داشته باشد."

مدافع سابق تیم‌های پاریسن ژرمن و یوونتوس همچنین در ادامه فاش کرد که دوست دارد روزی دوباره با لیونل مسی در بارسلونا هم‌تیمی شود. 

"ترک مسی خیلی سخت بود. باشگاه مشکلات زیادی داشت و نتوانست قرارداد لیونل را تمدید کند. من مخالف ترک او بودم، زیرا مسی اسطوره زنده بارسلونا است. متاسفانه شرایط بر وفق مرادمان پیش نرفت، اما امیدوارم که او دوباره برگردد و ما بتوانیم یک بار دیگر باهم بازی کنم."

4416