ستاره چلسی پس از 5 ماه خواهان بازگشت به باشگاه سابقش شد

ستاره چلسی پس از 5 ماه خواهان بازگشت به باشگاه سابقش شد

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی اذعان کرد که از سیستم توماس توخل بسیار ناراضی است و اعتراف کرد دوست دارد به سری آ و اینتر برگردد. 

به گزارش فوتبالی، در آگوست 2020 روملو لوکاکو پس از کسب قهرمانی در سری آ با نراتزوری، با 130 میلیون یورو از این باشگاه جدا شد و به چلسی پیوست تا به گفته خودش کار ناتمامش را در این باشگاه به اتمام برسد. این مهاجم 28 ساله در این فصل 13 بار برای آبی‌های لندن به میدان رفته و 5 گل نیز به ثمر رسانده است، اما اخیرا به خاطر مصدومیت و ابتلا به کرونا، از اواسط ماه اکتبر دیگر نتوانست به طور ثابت بازی کند. 

به نقل از سایت گل، لوکاکو در گفت و گویی با اسکای اسپورتس گفت: "از نظر فیزیکی حالم خوب است، حتی بهتر از قبل. بعد از دو سال حضور در ایتالیا و اینتر، فیزیک بدنی بسیار خوبی دارم. اما از شرایط در چلسی راضی نیستم و این طبیعی است. سرمربی تصمیم گرفته تا با سیستم دیگری بازی کند و من نباید تسلیم شوم. باید خیلی سخت تلاش کنم و حرفه‌ای بودنم را به رخ بکشم."

او ادامه داد: "هنوز هم در قلبم اینتر را دوست دارم و امیدوارم روزی دوباره به ایتالیا برگردم و لباس این تیم را برتن کنم. من عاشق ایتالیا و مردم شهر میلان هستم."

4416