عکس؛ تمرین بدنسازی سنگین نیمار در برزیل

عکس؛ تمرین بدنسازی سنگین نیمار در برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر آخرین روز ها از سال 2021 میلادی را سپری می کنیم و بدین ترتیب بازیکنان و ستاره های مختلف دنیای فوتبال به تعطیلات رفته اند و به کشور های خود بازگشته اند تا این تعطیلات و لحظات سال نوی میلادی را در کنار خانواده ها و کشور های خودشان باشند.

به گزارش فوتبالی، اما ستاره های فوتبال اگر تمرین های بدنسازی و عادت های تغذیه ای مخصوص خود را در تعطیلات ترک کنند، بدن آن ها از فرم ایده آل خارج می شود و این بازیکنان پس از تعطیلات دچار افت می شوند. به همین دلیل بازیکنان حرفه ای و در اصل ستاره های دنیای فوتبال در تعطیلات هم عادت های غذایی خاص خود را ادامه می دهند و قید تمرینات بدنسازی را نمی زنند.

نیمار جونیور هم که برای تعطیلات سال نوی میلادی به برزیل رفته است تا اوقات خود را در کشور خود سپری کند، در برزیل مشغول تمرینات بدنسازی شده است و قید این تمرینات را به طور کامل نزده است. به طوری که در تصویری که از او منتشر شده است، می بینیم که این بازیکن در حال انجام تمرینات سخت بدنسازی است و فشار زیادی را تحمل می کند.

سال جدید میلادی سال مهمی برای نیمار و پی اس جی خواهد بود و آن ها رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارند و باید دید که مقابل رئال مادرید در اولین مرحله حذفی به چه شکل عمل می کنند.

1470