دومین تست یکی از 4 ستاره کرونایی رئال مادرید منفی شد/ مهاجم صرب مبتلا شد

دومین تست یکی از 4 ستاره کرونایی رئال مادرید منفی شد/ مهاجم صرب مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته بود که مشخص شد چهار تا از بازیکنان رئال مادرید یعنی ادواردو کاماوینگا، وینیسیوس جونیور، تیبو کورتوا و فدریکو والورده به بیماری کرونا مبتلا شده اند و نتیجه تست آن ها مثبت شده است.

به گزارش فوتبالی، اما امروز در تست مجددی که گرفته شده است، مشخص شده که تیبو کورتوا به بیماری کرونا مبتلا نیست و نتیجه تست او منفی شده است. در واقع نتیجه اولین تست کرونای این بازیکن مثبت شده بود و بدین ترتیب گفته شد که او کرونا گرفته است اما اکنون نتیجه دومین تست منفی شده است و بدین ترتیب تیبو کورتوا کرونا ندارد و می تواند در اردوی تیم کارلو آنچلوتی حضور داشته باشد و دیدار های آینده تیمش را از دست ندهد.

کورتوا در این فصل یکی از ستاره های رئال مادرید بوده است و نبود او می توانست به رئال مادرید ضربه بزند اما اکنون با منفی شدن تست کرونای او، خیال هواداران رئال مادرید راحت شد. کورتوا پس از اینکه اولین تست کرونای او مثبت شده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام گفته بود که تمام پروتکل ها را رعایت کرده است و حال او خوب است و اکنون مشخص شد که او کرونا ندارد چرا که نتیجه دومین تست کرونای او منفی شد.

از سویی برخی از خبرنگار ها مثل آرانچا رودریگز گفته اند که تست کرونای ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده هم منفی شده است و تنها وینی جونیور از میان آن 4 بازیکن نتیجه تستش مثبت بوده است.

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید هم به بیماری کرونا مبتلا شده است چرا که تست کرونای او مثبت از آب درآمده و باید دید که شرایط این بازیکن به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470