شوخی با مهاجم مورد نظر بارسلونا: قبلا رویای رئال، اتلتیکو و یووه را داشت!

شوخی با مهاجم مورد نظر بارسلونا: قبلا رویای رئال، اتلتیکو و یووه را داشت!

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی در سالهای اخیر رکورد دار تغییر تیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، موراتا بین تیم های مختلفی جا به جا شده است که حالا به نظر می رسد که بارسلونا مقصدی احتمالی برایش باشد. در حقیقت ژاوی از مدیران بارسا خواسته تا موراتا را به خدمت بگیرند و بارسا در نظر دارد که با تیم کنونی این بازیکن یعنی اتلتیکو صحبت کند. در حقیقت قرار است که گریزمان و موراتا با هم معاوضه شوند و بدین ترتیب بارسا بدون پرداخت پول به تیم مادریدی بتواند موراتا را به ترکیبش اضافه کند. قرارداد فعلی گریزمان با اتلتیکو به صورت قرضی است که می تواند به حالت قطعی در بیاید.

موراتا در سالهای اخیر بین تیم های مختلفی جا به جا شده است که همیشه حضور در تیم جدیدش را رویایی می داند و حالا کاربران شبکه های اجتماعی به شوخی می گویند که آیا موراتا قرار است که بارسا را هم رویایی قلمداد کند. موراتا در سال 2014 وقتی از رئال مادرید به یوونتوس رفت، گفت:" یووه همان جایی است که می خواهم باشم." او در سال 2016 در بازگشت به رئال مادرید در مراسم معارفه اش بیان کرد:" رویایم موفقیت در رئال مادرید است." و در سال 2017 گفت:" از بچگی خودم را در چلسی تصور می کردم." و در سال 2019 نیز پس از پیوستن به اتلتیکو گفت:" از بچگی دوست داشتم در اتلتیکو بازی کنم!"

آلگری تمایلی به حفظ موراتا ندارد و این بازیکن به دوره دوم حضورش در تیم تورینی خاتمه می بخشد. از سویی سیمئونه نیز اصراری به بازگشت آلوارو ندارد و بدین ترتیب این مهاجم احتمالا راهی بارسلونا خواهد شد.

4125