شغل جدید بازیکن سابق رئال مادرید: ماهیگیری

شغل جدید بازیکن سابق رئال مادرید: ماهیگیری

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کوئنت رائو 33 ساله در منطقه ویلا دوکنده متولد شده است، منطقه ای مخصوص ماهیگیران که  کمتر از 30 کیلومتر تا پورتو فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، کوئنت رائو از کودکی به فوتبال و ماهیگیری علاقمند بوده است. در فوتبال موفقیت های زیادی کسب کرد و حتی فرصت حضور در رئال مادرید و قهرمانی اروپا با رئال مادرید را کسب کرد. فابیو در سال 2011 با 30 میلیون یورو از بنفیکا به رئال مادرید ملحق شد که در سال 2014 با رئال قهرمان اروپا شد.

کوئنت رائو در سن 33 سالگی تصمیم گرفت که فوتبال را کنار بگذارد و حالا کلا از دنیای فوتبال دور است و به سراغ ماهیگیری رفته است.  کوئنت رائو در مصاحبه ای در مورد علاقه اش به شغل جدیدش گفت:"مردمی که عاشق دریا هستند و می خواهند که تجربه زندگی در دریا را داشته باشند، باید به رویایشان ادامه بدهند. این شغل به نسل های جدید هم تخصصی ندارد. زندگی در دریا شرم آور نیست بلکه شغلی است که هر کسی می تواند آن را انتخاب کند. دریا زیباست و به آن نیاز داریم. مثل هر حرفه دیگری باید به افراد شاغل در این پست احترام بگذاریم.  از بدو تولد در این جا بودم. پدرم یک قایق داشت و زیاد با او به ماهیگیری می رفتم. وقتی که زمان داشتم یا در تعطیلات بودم، هر زمان که می توانستم به این جا می آمدم. زندگی ام در دریا بود. می دانستم که در فوتبال باید مسیری جدید در زندگی انتخاب کنم."

کوئنت رائو از شش سال پیش با خرید قایق های ماهیگیری وارد این صحت شده است و در حال حاضر شرکتی با بیش از 3800 قایق ماهیگیری دارد و به نظر می رسد که بعد از فوتبال توانسته بخش مهم دیگری را در زندگی خود آغاز کند.

4125