اوضاع بارسلونا خراب‌تر شد؛ 18 غایب مقابل مایورکا!

اوضاع بارسلونا خراب‌تر شد؛ 18 غایب مقابل مایورکا!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که نتیجه تست کرونای کوتینیو، عبدالصمد الزلزولی و سرجینیو دست مثبت شده تا دست ژاوی برای بازی مقابل مایورکا بسته و بسته تر شود.

به گزارش فوتبالی، پیش از این نتیجه تست کرونای لنگله، دنی آلوز، جوردی آلبا، الکس بالده، دمبله، اومتیتی و گاوی مثبت شده بود. هر 10 بازیکن به قرنطینه رفته اند و هر دو بازی آینده بارسا در لالیگا و جام حذفی را از دست می دهند.

بدین ترتیب دست ژاوی برای چیدمان ترکیبش در بازی یکشنبه مقابل مایورکا کاملا بسته است. ترشتگن، نتو، پیکه، آرائوخو، مینگزا، اریک گارسیا، ریکی پوچ، فرنکی دی یونگ و لوک دی یونگ تنها 9 بازیکن تیم اصلی بارسلونا هستند که احتمالا ژاوی چاره ای جز استفاده از همگی آنها ندارد.

پدری در مرحله آخر مصدومیتش است و شاید در لیست بازی مقابل مایورکا قرار بگیرد اما شانس فیکس شدن ندارد. فاتی، ممفیس، بریتویت، تورس و سرجی روبرتو نیز مصدوم هستند. سرجیو بوسکتس هم به علت محرومیت بازی یکشنبه را از دست می دهد. دمیر نیز شانس بازی کردن ندارد چرا که اگر بازی کند، بارسا باید به باشگاه رپید وین ده میلیون یورو بپردازد. بدین ترتیب بارسلونا با 18 غایب به مصاف مایورکا می رود!

4125