مهاجم سابق رئال مادرید در یک قدمی بارسلونا

مهاجم سابق رئال مادرید در یک قدمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا مهاجم سابق رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به گزینه اصلی ژاوی هرناندز برای تقویت خط حمله تیمش در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، موراتا به صورت قرضی از اتلتیکو به یوونتوس رفته و تا پایان فصل با تورینی ها قرارداد دارد اما یووه قصد حفظش را ندارد و می خواهد او را به اتلتیکو برگرداند. در چنین شرایطی خوانما لوپز وکیل موراتا در تلاش است تا این مهاجم را به بارسلونا ببرد.

ژاوی شخصا با موراتا تماس گرفته و در مورد انتقال از او پرسیده است. این بازیکن تایید کرده که در یووه شرایط خوبی ندارد و استقبال خوبی از پیوستن به بارسلونا نداشته است. هر چند که قرارداد اولیه موراتا با بارسلونا قرارداد قرضی و شش ماهه خواهد بود اما ژاوی به مهاجم اسپانیایی حتم داده است که این قرارداد طولانی تر خواهد بود و برای آینده روی مهاجم اسبق رئال مادرید حساب می کند.

موراتا 29 ساله توان حضور در پست های مختلف هجومی را دارد اما آلگری به او اعتقادی ندارد. در حقیقت سرمربی یوونتوس از مدیران تیمش خواسته تا به دنبال تقویت خط حمله باشند و به همین خاطر یووه با گزینه هایی نظیر میلیک از المپیک مارسی و جیانلوکا اسکاماکا از ساسولو مذاکره کرده است.

موراتا دستمزد کنونی خود که سالی ده میلیون یوروست را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد تا بتواند در بارسلونا بازی کند.

4125