واکنش گواردیولا به اختلاف امتیاز سیتی با چلسی و لیورپول

واکنش گواردیولا به اختلاف امتیاز سیتی با چلسی و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که چلسی و لیورپول به مسیر خود در کورس قهرمانی ادامه خواهند داد و این اختلاف امتیاز در این مقطع زمانی معنای خاصی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، سیتیزن‌ها موفق شدند با پیروزی یک بر صفر مقابل برنتفورد فاصله خود را با چلسی که برابر برایتون با حساب 2-2 متوقف شد را به 8 امتیاز افزایش دهند. همچنین لیورپول با یک بازی کمتر نسبت به سیتی، فاصله شش امتیازی دارد. 

به نقل از منچسترایونینگ نیوز، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "هنوز 54 امتیاز باقی مانده، دقیقا پنجاه و چهار! در 20 دقیقه توانستیم 4 گل از لستر پیش بیافتیم و بازی در 10 دقیقه 4-3 شد. نمی‌توانم باور کنم که از الان ما قهرمان لیگ برتر شده‌ایم، چون هیچ و منطق و اساسی پشت این حرف‌ها نیست."

"چلسی و لیورپول تیم‌های بسیار قوی هستند. یکی از آن‌‌ها قهرمان اروپا و دیگری برای مدت زمان طولانی رقیب اصلی ما در انگلیس بوده است. تفاوت ما در این نیست که آن‌ها امتیاز از دست داده‌اند، بلکه به این خاطر است که ما در 10 بازی متوالی پیروز شده‌ایم."

4416