خشم توماس توخل بابت از دست رفتن 3 امتیاز در دقیقه 90 مقابل برایتون

خشم توماس توخل بابت از دست رفتن 3 امتیاز در دقیقه 90 مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی نتوانست خشم خود را بابت از دست رفتن پیروزی و 3 امتیاز مقابل برایتون از چشم خبرنگاران پنهان کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23 به وقت تهران، دو تیم چلسی و برایتون از هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. در این بازی شاگردان توماس توخل برای عقب نیفتادن از سیتی و کمتر نشدن امیدهای قهرمانی، باید به پیروزی می‌رسیدند و در دقیقه 28 توسط روملو لوکاکو یک جلو گل جلو افتادند، اما در دقیقه 90+1 دنی ولبک مهاجم سابق آرسنال و منچستریونایتد حساب کار را برابر کرد تا با توجه به پیروزی سیتی مقابل برنتفورد، فاصله آن‌ها با صدرجدول به 8 امتیاز افزایش پیدا کند. 

با اینکه روی کاغذ شاید 8 امتیاز اختلاف جبران کردنی باشد، اما توخل خیلی خوب می‌داند که رسیدن به پپ گواردیولا و شاگردانش در این برهه زمانی کار بسیار دشواری است. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق پاریسن ژرمن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "همه چیز برعلیه ماست. زمانی که بازی می‌توانست 2-0 به سود ما شود، داور پنالتی نگرفت و حتی صحنه توسط VAR چک نشد. ,واقعا حرکت تیم داوری یک جوک بود! حالا دو مصدوم دیگر نیز در تیم داریم. ریس جیمز از ناحیه همسترینگ صدمه دید و کریستنسن از ناحیه کمر. قبل از شروع بازی نیز می‌دانستیم کار سختی داریم، زیرا تیم‌های بزرگ نیز برابر برایتون به مشکل برخورده بودند."

"نمی‌دانم از بازیکنانی که از کرونا و مصدومیت برمی‌گردند، چه چیزی بخواهم، چون نمی‌دانم که قادر به انجام چه کارهایی هستند. مصدومیت ریس جیمز ضربه سنگینی به ما زد. با بی دقتی 3 امتیاز را از دست دادیم و حالا کارمان بسیار سخت شده است."

4416