عصبانیت شدید نصیرزاده در مصاحبه تلویزیونی

عصبانیت شدید نصیرزاده در مصاحبه تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - هوشنگ نصیرزاده می‌گوید در زمان نبود مدیرعامل برای تراکتور از او به خاطر قدرت کلامی‌اش خواسته شده در بحث انتخاب سرمربی این تیم مشارکت کند.

به گزارش فوتبالی، هوشنگ نصیر زاده روی خط تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش آمد تا در گفت و گویی با مهدی توتونچی در خصوص مسائل این باشگاه صحبت کند اما نصیزاده جبهه تندی مقابل سوالات مجری برنامه داشت و در لحظاتی تنش بر این مصاحبه حاکم شد.

مشروح سوال و جواب نصیر زاده و توتونچی را در این صفحه می‌خوانید.

توتونچی: شما عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور هستید؟

نصیر زاده: این اتفاق نیافتاده است. پیشنهاد شده ولی ثبت شرکت‌ها نشده و عضو هیئت مدیره نیستم. 

توتونچی: آقای زنوزی مصاحبه کرده بودند و گفتند اقای نصیرزاده از مقصران اصلی احکام صادر شده فیفا علیه ما هستند!


نصیرزاده: اطلاعات شما خیلی قدیمی است. انقدر اطلاعتت قدیمی است که نتوانستی اطلاعات جدید را بیان کنید.(صحبت من را قطع نکنید می‌خواهیم جواب‌تان را دهم!) اقای زنوزی مقابل سازمان لیگ مصاحبه‌ای کردند و از ما عذرخواهی کردند و گفتند سو تفاهم پیش آمده است. 

توتونچی: عضویت هیئت مدیره پیشنهاد شده قبول کردید یا خیر؟


نصیرزاده: الان مدارکی گرفتند که ثبت شرکت‌ها نشده و اگر به باشگاه واگذار شود دیگر حضور ما در آنجا موضوعیت ندارد. 

توتونچی: آقای نصیرزاده گفته بودید بهترین گزینه برای هدایت تراکتور سولدو بوده. بله؟


نصیرزاده: وقتی اطلاعاتی افراد از آن ماجرا ندارند این اتفاق میفتد. درباره مربی داخلی پیش داوری وجود داشت به همین دلیل یک تعداد خارجی روی میز بود و در تهران صحبت می کردند و تصمیم گیرنده من نیستم چرا که من که آدم فنی‌ای نیستم. من حتی اسم بازیکنان را نمی‌دانم. من سیستم بازی را که چه چیز باشد و یا مربی چه کسی باشد را نمی‌دانم‌. حوزه من اداره و مدیریت حقوق است و غیر از آن چیزی را بلد نیستم.

توتونچی: ولی شما بالاخره مدیر ورزشی تراکتور بوده اید!

نصیرزاده: انگار می‌خواهید چیزی را گردن من بیندازید اما قدرت کلامی من بیشتر از شماست!

توتونچی: من دنبال چیزی نیستم. شما به عنوان دانا در بخش‌های مختلف تلویزیون حضور دارید و تجربه‌‌تان را در حوزه تخصصی و غیر تخصصی اختیار بینندگان و برنامه‌ها قرار می دهید و اصلا دنبال این نیستیم چیزی را گردن شما بیندازیم. جالب بود بیان کرده بودید بهترین گزینه برای هدایت تراکتور سولدو بوده و الان از نتایج بازی اخیر که پنج بازی بوده چهار باخت داشتید. 

نصیرزاده: الان شما نمی‌دانید ایشان را با چه کسی مقایسه می‌کنید! وقتی من xو y و z  را گذاشتم شما در مقایسه با کسانی که شما نمی‌شناسید گفتیم این آن بوده است. 

توتونچی: در مقایسه با چه کسی گفتید؟ شما تایید کردید وقتی این جمله را گفتید و از شما تیتر زدند.

نصیرزاده: حرف‌های شما بیشتر به هواداران شبیه است تا مجریان تلویزیونی! 

توتونچی: این نظر شخصی شماست. افکار عمومی مطالبه مردم است و سوالات را پیش رو ما می‌گذارد تا از شما بپرسیم. اگر شما از سوالات افکار عمومی ناراحت می‌شوید ما نمی ‌پرسیم!

نصیرزاده: من می‌خواهم صحبت کنم و شما اجازه نمی دهید! 

توتونچی: من اجازه می دهم اما شما چیزی می‌گویید و من باید در مقام دفاع جواب دهم.

نصیرزاده: آقای سولدو را که آوردیم در مقایسه با مربیانی بود که رزومه خوبی نداشتند و شما ندیدید. اگر سخنگو وزارت امور خارجه در پشت تریبون صحبت‌هایی در رابطه با مسائل امور خارجه کرد آیا ایشان سیاست‌گذار است؟ یا ایشان از برخی چیزها خبر دارد و بیان می‌کند؟ آقایان تصمیم گرفتند و با توجه به اینکه من تلویزیون می‌رفتم گفتند اگر موردی هست شما بیان کنید؛ چون در غیاب مدیرعامل و افراد دیگری که نبودند احساس کردند من توانایی متقاعد کنندگی دارم و صحبت کنم. من گفتم بین افراد آقای سولدو از همه بهتر بود ولی تصمیم گیری درباره آقای سولدو، بازیکن، بدنساز  و دستیارش اصلا با من نیست. 

توتونچی: اینکه مشخص است و ما هم نگفتیم تصمیم گیری با شماست و تا کی از سولدو حمایت خواهد شد؟

نصیرزاده: من اصلا خبر ندارم و نمی‌دانم از او حمایت می‌کنند، او را برکنار می‌کنند و شخص دیگری جای او می‌گذارند. من نمی‌دانم چنین اتفاقی می‌افتد یا خیر که آثار و تبعاتش متوجه من شود؛ من اصلا خبر ندارم. این آخرین صحبتی است که درباره باشگاه تراکتور بیان می‌کنم چون باشگاهی است که من به آن خیلی علاقه مندم و چهار سال لذت بخش با مردم تبریز داشتم و اصلا با آن کار نداریم. متاسفانه فضای هواداری فضایی است که می‌گویی قرارداد ندارم و می گویند گفتی مسئولیت ندارم.

مثلا آقای سولدو نتیجه نمی‌گیرد می‌گویند به به عجب شخصی را اوردی! من نیاوردم و چطور بگویم به من ارتباطی ندارد؟ آقای زنوزی خودش بسیار علاقه‌مند است و شما نمی‌دانید یک نفر در حوزه اقتصادی که کار می کند فقط برای باز کردن پنجره چهار میلیون یورو یعنی شصت و سه میلیارد یا نمی‌دانم حدودا هشتاد و خرده‌ای می‌دهد! این خیلی زیاد است و ما با همچنین پولی بیگانه‌ایم. یا وقتی پنجره بسته می‌شود به من می‌گویند! به ما پول دهید یا پنجره باز شود.

توتونچی: آمار ما خشک و بی رحم است. سولدو در مقام مقایسه با سر مربی‌های قبلی مثل فیروز کریمی، ساکت الهامی، منصوریان و دنیزلی بدتر و ضعیف تر نتیجه گرفتید. این را قبول دارید؟

نصیرزاده: مثلا آقای کریمی بدن سازی داشت؛ دیدید در مدرسه همگی دور هم جمع می‌شوند و دست می‌زنند؟ این تیم ما بود! یا در جمع می‌خوابیدند در حالی که خیس و زیر آن گل بود. می‌گفت دوچرخه بزن یا لیست منتشر می‌کنند که ما گفتیم کاوه رضایی فلان طور است! دقیقا منظورشان یک نفر دیگر است! فوتبال که گل بنفشه نیست! خیال نکنید تیم سولدو بوده بلکه او تیم دیگری را تحویل گرفته یا فیروز کریمی تیم قبلی را تحویل گرفته است و نفر قبل هم همین طور بوده. یک سالی فجر سپاسی نیم فصل اول قهرمان شد و نیم فصل دوم به دسته پایین تر سقوط کرد. چون هفته آینده پنج شنبه در استانبول بدهی اروین، کوزین و فورچونه پرداخت شود. چک‌های بازیکنان داخلی هم صادر شده و در اختیار است و امیدوارم سریعا بتوانند بازیکنان مد نظرشان را بگیرند و یا چهار خارجی که می‌خواهند را بگیرند تا بتوانند تیم را تقویت کنند چون فوتبال را بازیکنان بازی می‌کنند. فشار روحی روی بازیکنان است زمانی که یک بار نتیجه نمی‌گیرند ممکن است به باخت عادت کنند و خیلی سخت می‌شود تیم را جمع کرد. من در حوزه فنی صاحب نظر نیستم اما امیدوارم با یارگیری که می‌کنند این اتفاق بیفتد و نتایج بهتری بگیریم. ضمن اینکه این آخرین صحبتی است که من درباره باشگاه تراکتور دارم و مدیر عامل محترم درباره این موضوعات صحبت می‌کنند.

توتونچی: باید خداحافظی کنیم

نصیرزاده: قبل از خداحافظی از جناب‌عالی عذر خواهی می‌کنم چون احساس کردم جایی لحنم خوب نبود. ما خانوادگی به شما ارادت داریم!

توتونچی: آدم کلا در جریان خانه خودش باشد بهتر است تا درباره همسایه! اتفاقی که در گفت‌وگوی ما رقم خورد این بود.

1470