پیروزی سخت منچسترسیتی برابر یاران قدوس و افزایش فاصله به 8 امتیاز

پیروزی سخت منچسترسیتی برابر یاران قدوس و افزایش فاصله به 8 امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در یک دیدار خارج از خانه مقابل برنتفورد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله‌اش چلسی رده دومی به هشت امتیاز افزایش پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب دو تیم برنتفورد و منچسترسیتی از ساعت 23:45 به وقت تهران در ورزشگاه برنتفورد کامیونیتی به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که سیتیزن‌ها با 47 امتیاز در رده اول و برنتفورد با 20 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار داشتند. شاگردان پپ گواردیولا در روزهای اوج خود هستند و در 9 بازی گذشته خود به پیروزی رسیدند و حالا می‌خواستند در این دیدار به 10 پیروزی متوالی دست پیدا کنند. 

در نیمه اول سیتی مالکیت 81 درصدی توپ و میدان را در اختیار داشت، اما خیلی زهردار ظاهر نمی‌شد. سرانجام روی یک موقعیت در دقیقه 16 فیل فودن با پاس گل کوین دی بروین دروازه میزبان را باز کرد، اما حتی پس از این گل نیز عطش بالایی برای رسیدن به گل دوم نداشت و نیمه اول با نتیجه 0-1 به سود سیتی خاتمه یافت. 

در نیمه دوم نیز اوضاع به همان شکل نیمه اول بود، اما حالا شاگردان پپ گواردیولا برای زدن گل دوم فشار بیشتری آوردند، اما در نهایت با همان تک گل فودن، 0-1 پیروز شدند و با توجه به توقف چلسی مقابل برایتون، با 8 امتیاز اختلاف جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کردند. 

4416