افشاگری ستاره سابق منچسترسیتی از رفتار توهین آمیز سرمربی آتزوری

افشاگری ستاره سابق منچسترسیتی از رفتار توهین آمیز سرمربی آتزوری

پایگاه خبری فوتبالی - سمیر نصری هافبک سابق سال‌های نه چندان دور منچسترسیتی به صحبت راجع به دوران روبرتو مانچینی در این باشگاه پرداخت و ادعا کرد این سرمربی ایتالیایی به بازیکنانش توهین می‌کرد. 

به گزارش فوتبالی، نصری 5 فصل را در ورزشگاه اتحاد سپری کرد که در دو فصل زیر نظر مانچینی به میدان می‌رفت. این هافبک فرانسوی در 82 بازی تحت مربیگری مانچینی آمار 11 گل و 18 پاس گل را در تمامی رقابت‌ها به نام خود ثبت کرد و البته توانست اولین قهرمانی سیتی در لیگ برتر پس از 44 سال را نیز به دست بیاورد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، با این حال رابطه نصری با سرمربی آتزوری اصلا خوب نبود و او در این باره به کانال پلاس گفت: "در نیمه اول دیدار مقابل ولورهمپتون، او به حرف زدن با من ادامه می‌داد و به گفتم بس است. اگر از بازی من راضی نیستی، تعویضم کن. داشتم در بین نیمه دوم خودم را در رختکن آماده می‌کردم. کفش‌هایم را در آوردم و به یحیی توره که بغلم نشسته بود گفتم که اگر مانچینی حرف بدی بزند، همین کفش‌ها را به سمتش پرتاب می‌کنم، چون او عادت داشت به همه بازیکنان توهین کند."

"یک روز بحث‌مان بالا گرفت و من به او و همچنین بچه‌هایش توهین کردم. روز بعدش به پاریس رفتم و دو روز بعد در مقابل منچستریونایتد نیمکت نشین شدم. رئیس باشگاه از ابوظبی آمد تا مرا ببیند و به مانچینی گفت اگر نصری آماده باشد، ما بازی را می‌بریم و من به تیم بازگشتم."

4416