انتقاد تند و عجیب نوریچی‌ها علیه ستاره تیم‌شان: گمشو و به چلسی برگرد!

انتقاد تند و عجیب نوریچی‌ها علیه ستاره تیم‌شان: گمشو و به چلسی برگرد!

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش عجیب و انتقادات نابجای هواداران تیم نوریچ سیتی نسبت به یکی از بهترین بازیکنان تیمشان بعد از تحمل شکستی سنگین در مسابقات این هفته‌ی لیگ برتر فوتبال جزیره، بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلستان داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، تیم نوریچ سیتی این هفته با سه گل از حریف خود کریستال پالاس شکست خورد. مسأله‌ ای که باعث واکنش هواداران نوریچ سیتی شد و آن‌ ها به انتقاد شدید از بیلی گیلمور، بازیکنی قرضی این تیم که در مالکیت باشگاه چلسی است، پرداختند.

ماجرا از این قرار بود که هنگامی که این تیم در نیمه اول سه گل دریافت کرده‌ بود، علیه این بازیکن بیست ساله فریاد می‌ زدند: "گمشو و به چلسی برگرد."

نکته‌ی عجیب ماجرا، این جا است که بیلی گیلمور طبق آمار و ارقام، نه تنها عملکرد بدی در این مسابقه نداشته، بلکه جزء یکی از بهترین‌ بازیکنان نوریچ سیتی در کل رقابت های فصل جاری نیز بوده است. مسأله‌ ای که مارک مک‌ دوگال، از روزنامه نگاران سرشناس و ورزشی نویسان اسکاتلندی به آن اشاره کرده و در واکنش به این جریانات، چنین نوشته است:

"هواداران نوریچ سیتی می‌ خواهند از شر بهترین بازیکن تیمشان راحت شوند. بیلی گیلمور را به دلیل عدم سرمایه‌ گذاری مالکین‌ باشگاهتان روی بازیکنان و تقویت تیم سرزنش و مؤاخذه نکنید. چه هواداران عجیبی هستید!"

9404