بحران در رئال مادرید؛ 4 ستاره کرونایی شدند

بحران در رئال مادرید؛ 4 ستاره کرونایی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اینکه امروز (چهارشنبه) مشخص شد که سه تا از بازیکنان بارسلونا به کرونا مبتلا شده اند و زنگ خطر در اردوی بارسا به صدا درآمده است، اکنون مشخص شده که 4 تا از بازیکنان رئال مادرید که آنچلوتی به آن ها اعتمادی ویژه هم داشته است به کرونا مبتلا شده اند و همین قضیه اوضاع را در رئال مادرید خطرناک می کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال مادرید به طور رسمی تایید کرد که تست کرونای چهار بازیکن شامل تیبو کورتوا، وینیسیوس جونیور، کاماوینگا و فدریکو والورده مثبت شده است و بدین ترتیب این بازیکنان باید به قرنطینه بروند. در حال حاضر در تعطیلات پیش از آغاز سال نوی میلادی هستیم و بازیکنان و ستاره های فوتبال در تعطیلات هستند و همین قضیه خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد و به نظر می رسد که همین قضیه باعث کرونایی شدن 4 بازیکن رئال مادرید شده است.

بدین ترتیب این 4 بازیکن بازی مقابل ختافه و آلکویانو را به طور قطع از دست خواهند داد و باید دید که پس از آن شرایط این بازیکنان به چه شکل خواهد بود. کورتوا و وینی جونیور دو عنصر ثابت ترکیب رئال مادرید بودند و کاماوینگا و والورده هم از بازیکنانی بودند که فرصت زیادی برای بازی کردن به دست می آوردند.

1470