عکس؛ حرکت رزمی و جالب مهاجم وستهام به سبک جان سینا!

عکس؛ حرکت رزمی و جالب مهاجم وستهام به سبک جان سینا!

پایگاه خبری فوتبالی - وستهام توانست گل خورده دقایق آغازین را جبران کند و با نتیجه چهار بر یک در مقابل واتفورد به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، واتفورد پس از سه دقیقه توسط امانوئل دنیس به گل رسید اما وستهام چهار گل زد و پیروزی قاطعانه ای را کسب کرد. توماس سوچک، سعید بن رحمه، مارک نوبل و نیکولا ولاشیچ برای تیم دیوید مویس گلزنی کردند و این تیم هر سه امتیاز را کسب کرد.

میکائیل آنتونیو ستاره وستهام در این بازی نتوانست گلزنی کند  اما بازیکن جاماییکایی برای یک بار دیگر با حرکت نسبتا عجیبش درون زمین وایرال شده است. آنتونیو یکی از بازیکنان با بیشترین قدرت بدنی در لیگ انگلیس است و در یکی از صحنه های بازی قدرت بدنی خود را به رخ فرانسیسکو سیرالتا کشید.  بازیکن شیلیایی برای دومین بار در لیگ انگلیس فیکس شده بود که سعی کرد که مانع از حرکت آنتونیو شود اما بازیکن جامائیکایی کم نیاورد و حرکتی را انجام داد که پیش از این مشابهش را بیشتر در مبارزات WWE  دیده بودیم!

آنتونیو خودش از این لحظه خیلی خوشش آمده بود و به همین خاطر ویدیوی از این صحنه را بعد از بازی منتشر کرد و آهنگ مخصوص جان سینا، مبارز معروف را برای ان انتخاب کرد. به نظر می رسد که سیرالتا خیلی شجاع بوده که تصمیم گرفته با آنتونیو کشتی بگیرد اما در نهایت ضربه فنی شده است!

داور در این صحنه علیه آنتونیو خطا گرفت. مهاجم وستهام اعتراض داشت اما به نظر می رسد که داور تصمیم درستی را گرفته است.

4125