دو تیمی که سرمربی سابق آلمان حاضر است هدایت آن‌ها را بپذیرد

دو تیمی که سرمربی سابق آلمان حاضر است هدایت آن‌ها را بپذیرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان که روزهای خوشی را با مانشافت پشت سر گذاشته، همچنان آینده‌ی مبهمی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی بیلد، یواخیم لوو بعد از خروج از تیم ملی آلمان، چند ماهی است که شغلی ندارد و همچنان به استراحت می‌ پردازد. طبق شنیده‌ ها، یواخیم لوو نسبت به کار کردن و فعالیت در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا نیز علاقه‌ مند است اما در حال حاضر گزینه مطلوبی برای سرمربی سابق مانشافت و قهرمان جام جهانی 2014 برزیل وجود ندارد.

خبرنگار نشریه‌ی معتبر بیلد چاپ کشور آلمان با بررسی تمام گزینه‌ های احتمالی برای آینده‌ی یواخیم لوو، دو تیم آلمانی را برای ادامه‌ی فعالیت مربیگری مرد آلمانی مناسب می‌ داند. بیلد در گزارش خود چنین می‌ نویسد که یواخیم لوو فقط به باشگاهی می‌ رود که توان مالی برای نقل و انتقالات داشته باشد. بنابراین تیم‌ هایی مثل لایپزیش یا هرتابرلین برای یواخیم لوو مناسب هستند و سرمربی سابق مانشافت فقط به این نوع گزینه‌ های داخلی فکر می‌ کند. باشگاه لایپزیش که پشتیبانی شرکت رد بول را دارد و هرتابرلین هم با لارس ویندهورست، سرمایه‌ گذار جوان خود آینده روشنی را پیش روی خود می‌ بیند.

گزارشگر نشریه‌ی بیلد در نهایت نیز ادعا می‌ کند که یواخیم لوو در صورتی که گزینه‌ی مطلوب و بزرگی نداشته باشد، بیکار می‌ ماند و قصد ندارد هدایت هر تیمی که پیش بیاید را بر عهده بگیرد.

9404