سه کرونایی دیگر در بارسلونا؛ زنگ خطر برای ژاوی

سه کرونایی دیگر در بارسلونا؛ زنگ خطر برای ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به صورت رسمی ابتلای سه بازیکن دیگر این تیم به کرونا یعنی گاوی، اومتیتی و دمبله را تایید کرد و بدین ترتیب با احتساب لنگله، بالده، آلوز و آلبا تعداد کرونایی های بارسلونا به عدد هفت رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا نگران ابتلای بازیکنان بیشتری به کرونا بود و نتیجه تست کرونا که روز چهارشنبه اعلام شد، خوشایند نبود. یکی از نگران کننده ترین موارد در باشگاه بارسلونا مربوط به عثمان دمبله است چرا که این مهاجم در تعطیلات کریسمس مراسم ازدواجش را برگزار کرد و در یک جمع خانوادگی شلوغ حضور داشت و به همین خاطر کادر پزشکی بارسا به شدت نگران است که این بازیکن هم به کرونا مبتلا شده باشد.

در هر صورت گزینه های ژاوی برای بازی یکشنبه آینده مقابل مایورکا کم و کم تر می شوند. گاوی برای این بازی محروم بود و ابتلایش به کرونا تاثیری روی حضورش در بازی ایجاد نمی کند اما بوسکتس هم به علت محرومیت حضور ندارد. فاتی، پدری، ممفیس دیپای، بریتویت و سرجی روبرتو نیز مصدوم هستندو به بازی با مایورکا نمی رسند. البته ژاوی امید زیادی دارد تا پدری بتواند در نیمه دوم در سون مویکس دقایقی بازی کند. در هر صورت به نظر می رسد که ژاوی کار سختی برای چیدمان ترکیبش برای بازی آینده تیمش در لالیگا داشته باشد.

4125