اسطوره چلسی به استمفوردبریج برگشت

اسطوره چلسی به استمفوردبریج برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره چلسی به زمین تمرین کوبهام برگشت تا نقش مشاور مربیگری را در آکادمی باشگاه لندنی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره چلسی قرار است که با بازیکنان جوان و همچنین اعضای کادر فنی تیم های پایه کار کند و تجربه 20 سال دوران بازی خود و همچنین فعالیتش به عنوان کمک مربی در استون ویلا را با آنها به اشتراک بگذارد.در حقیقت جان دری نقش جدیدش موظف است تا بحث های فنی را با مربیان آکادمی داشته باشد و از سویی به بازیکنان آکادمی توصیه هایی برای بهتر شدن داشته باشد. در حقیقت تری این شغل را به صورت پاره وقت در اختیار خواهد داشت. انعطاف پذیری در این شغل هم به سود جان تری و هم به سود آکادمی چلسی است. بدین ترتیب تری می تواند مهارت های مربیگری خود را گسترش بدهد و از سویی به پیشرفت در آکادمی چلسی کمک کند.

نیل بث سرپرست آکادمی چلسی در این باره گفت:" خوشحال می شویم که از بازگشت جان به کوبهام در پستی استقبال کنیم که به پیشرفت در آموزش نسل آینده بازیکنان جوان در آکادمی ما کمک خواهد کرد.تجربه جان درون زمین به عنوان یک ستاره جهانی و به عنوان دستیار مربی در لیگ برتر انگلیس برای همه نقش مهمی خواهد داشت. او برای بازیکنان ما مربی مهمی خواهد بود و برای کادر فنی نیز خیلی موثر خواهد بود."

جان تری در 14 سالگی وارد باشگاه چلسی شد که 717 بازی در این تیم داشت که حدود 500 تایش به عنوان کاپیتان بود. او در چلسی هفده جام شامل پنج قهرمانی لیگ انگلیس و یک چمپیونزلیگ کسب کرد. جان تری در مورد بازگشتش به چلسی توییت کرد:" با افتخار باید اعلام کنم که به خانه برگشتم و نقش مشاور را در اکادمی چلسی خواهم داشت. می توانم درون زمین جلسات مربیگری را داشته باشم و در بحث های مربیگری نقش داشته باشم و بازیکنان آکادمی را تحت بررسی قرار بدهم."

4125