جديدترين گزینه‌ی تقویت خط دفاعی میلان از لیگ ترکیه می‌آید

جديدترين گزینه‌ی تقویت خط دفاعی میلان از لیگ ترکیه می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات و رسانه های ایتالیایی در آخرین گزارشات منتشره خود از یک نام جدید که در لیگ کشور ترکیه و برای باشگاه فنرباغچه توپ می زند، به عنوان گزینه‌ی روسونری برای پست مدافع میانی رونمایی کرده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت، علاوه بر اسون بوتمان و عبدو دیالو که اهداف فرانسوی میلان برای مدافع میانی هستند، حالا یک گزینه‌ی سوم به نام آتیلا سالایی ظاهر شده است.

آتیلا سالایی ملی پوش بیست و سه ساله مجارستانی است که در حال حاضر برای باشگاه فنرباغچه ترکیه توپ می زند و توسط باشگاه ناپولی نیز پیگیری می شود. درست به مانند دیالو از پاریسن ژرمن، سالایی نیز می تواند هم به عنوان فول بک و هم به عنوان مدافع مرکزی بازی کند.

آتیلا سالایی جدیدترین نامی است که به لیست بلند بالای روسونری برای تقویت خط دفاعی اضافه شده است که بر اساس آن، مدیریت میلانی ها به دنبال یافتن یک معامله‌ی مناسب از بین پروفایل ها و گزینه های مختلف می باشد.

مدیران و مسئولان باشگاه میلان ایتالیا به دنبال آسیب دیدگی طولانی مدت سیمون کیائر، مدافع مستحکم و دانمارکی روسونری، در تلاشند تا در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی پیش رو بتوانند یک مدافع میانی با کیفیت جذب کنند.

9404