اعتراف تلخ سرمربی لیورپول پس از شکست مقابل لسترسیتی

اعتراف تلخ سرمربی لیورپول پس از شکست مقابل لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که آن‌ها بازی بسیار بدی مقابل لسترسیتی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، سه شنبه شب دو تیم لسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور استادیوم برابر هم صف آرایی کردند و کلوپ می‌دانست که آن‎ها برای عقب نیفتادن از سیتی باید در این بازی به پیروزی برسند، اما در نهایت با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شدند تا اختلاف کلوپ با پپ گواردیولا به شش امتیاز افزایش پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق دورتموند پس از پایان بازی به آمازون پرایم گفت: "ما واقعا بد بازی کردیم و واقعا مستحق شکست بودیم. تصمیم گیری‌های بسیار ضعیفی داشتیم و شاید کمی بدشانس بودیم، اما فوتبال همین است. باید از فرصت‌هایمان بیشتر استفاده می‌کردیم و فکر می‌کنم به اندازه کافی موقعیت داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه ریتم خودمان را از دست دادیم و دیگر هیچ وقت آن را به دست نیاوردیم. چیز خاصی نمی‌توانم بگویم."

"فاصله زیادی با سیتی وجود دارد، اما در حال حاضر این مشکل من نیست. اگر خیلی عادی فوتبال خودمان را بازی کنیم، می‌توانیم شانس بیشتری برای کسب پیروزی در بازی‌های آینده داشته باشیم."

4416