مشخص شدن گزینه زمستانی بارسلونا برای خط دفاعی

مشخص شدن گزینه زمستانی بارسلونا برای خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از خرید فران تورس و تقویت خط حمله خود اکنون به دنبال این است تا خط دفاعی خود را هم تقویت کند و بدین ترتیب ضعف های دفاعی خود را پوشش دهد و خرید هایی در پست های مختلف داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، با خرید فران تورس از منچسترسیتی، اکنون اولویت ژاوی هرناندز تغییر کرده است و او خواستار تقویت خط دفاعی بارسلونا هم هست. بارسا معمولا تیمی بوده که کم گل می خورده است اما در دو فصل اخیر این ویژگی بارسلونا از دست رفته است و مدافعان بارسا بسیار ضعیف کار کرده اند و بارسلونا به راحتی گل دریافت می کند.

به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا گزینه خود را برای خط دفاعی در این ژانویه مشخص کرده است. این گزینه، لوییز فیلیپه، مدافع 24 ساله تیم لاتزیو است. این مدافع برزیلی که در پست دفاع وسط بازی می کند و قد بلندی دارد، سابقه بازی در رده های سنی تیم ملی برزیل را هم دارد و اکنون گزینه ژاوی هرناندز برای تقویت خط دفاعی بارسلونا است.

گفته می شود که ساموئل اومتیتی و کلمنت لنگله دو مدافعی هستند که در لیست خروج بارسلونا برای این ژانویه قرار گرفته اند و بارسلونا می خواهد با جذب مدافعی مثل لوییز فیلیپه، نیرویی تازه به خط دفاعی خود تزریق کند.

1470