رکوردشکنی بارسلونا در نقل و انتقالات؛ خریدی گران‌تر از داوید ویا

رکوردشکنی بارسلونا در نقل و انتقالات؛ خریدی گران‌تر از داوید ویا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امروز (سه شنبه) انتقال فران تورس از منچسترسیتی به بارسا را رسمی کرد و بدین ترتیب ژاوی هرناندز یک مهاجم جدید را در ترکیب تیم خود خواهد داشت و باید دید که به چه صورت از او بازی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، اما انتقال فران تورس از منچسترسیتی به بارسلونا یک رکورد ویژه را در تاریخ نقل و انتقالات بارسلونا ثبت کرده است. بارسلونا برای خرید فران تورس مبلغ 55 میلیون یورو به سیتیزن ها داده است. از آن جایی که فران تورس یک بازیکن اسپانیایی است، اکنون تبدیل به گران ترین اسپانیایی تاریخ بارسلونا شده است.

تا پیش از فران تورس، داوید ویا گران ترین خرید اسپانیایی تاریخ بارسلونا بود که آبی و اناری ها این بازیکن را با مبلغ 40 میلیون یورو از والنسیا خریداری کرده بودند و این انتقال در سال 2010 رخ داده بود. حالا فران تورس با آمدن خود از منچسترسیتی به بارسلونا با مبلغ 55 میلیون یورو، رکورددار گران ترین خرید اسپانیایی تاریخ بارسلونا شده است و داوید ویا را پشت سر گذاشته است.

هواداران بارسلونا خاطرات خوشی را از داوید ویا دارند و باید دید که فران تورس هم می تواند برای آن ها خاطرات خوبی را رقم بزند یا خیر.

1470