در پی ابراز علاقه یوونتوس و میلان: ستاره آتالانتا از خروج زمستانی استقبال می‌کند

در پی ابراز علاقه یوونتوس و میلان: ستاره آتالانتا از خروج زمستانی استقبال می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز موریل به دنبال فرصت بازی بیشتر پس از ورود جرمی بوگا به آتالانتا می باشد که می تواند منجر به انتقال بازیکن شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از جانلوئیجی لونگاری از اسپورت ایتالیا، تیم اهل برگامو تمایل به حفظ لوئیز موریل، مهاجم کلمبیایی خود دارد اما وضعیت این بازیکن نیاز به بررسی و رسیدگی بیشتر دارد.

علاوه بر باشگاه یوونتوس تورین، حالا مسئولان میلانی ها نیز با تمایل بسیاری وضعیت لوئیز موریل کلمبیایی را در آتالانتا دنبال و پیگیری می کنند ولی در حال حاضر، هیچ مذاکره ای در این رابطه صورت نگرفته است اگر چه که احتمال شکل گرفتن مذاکرات برای دستیابی به توافقی جهت انتقال این مهاجم به زودی وجود دارد.

بازیکنانی چون آنته ربیچ و رافائل لیائو در ماه آینده از آسیب دیدگی خود بازخواهند گشت و میلان علاوه بر زلاتان ابراهیموویچ، اولیویه ژیرو را نیز در خط حمله‌ی تیم خود دارد. با این شرایط، جای هیچ شکی نیست که لوئیز موریل می تواند خرید بسیار خوبی برای روسونری باشد.

لوئیز موریل در طول چند فصل گذشته در پیشانی خط حمله‌ی آتالانتا و در کنار دووان زاپاتا، دیگر مهاجم این تیم که هم‌وطنش هم می باشد، عملکرد درخشانی را برای شاگردان جیانپیرو گاسپرینی رقم زده اند و هم در لیگ سری آ ایتالیا و هم در لیگ قهرمانان اروپا نمایش فوق العاده ای از خود نشان داده اند. 

9404