ثروتمندترین فرزند خانواده بکام مشخص شد

ثروتمندترین فرزند خانواده بکام مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو بکام به ثروتمندترین فرزند دیوید بکام تبدیل شد چرا که قراردادی طولانی مدت را با شرکت پوما به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، رومئو 19 ساله در حال حاضر در تیم لودردیل بازی می کند که تیم رزروهای اینتر میامی است، تیمی که تحت مالکیت پدرش دیوید اداره می شود. رومئو با قراردادی به ارزش 1.2 میلیون پوند به یکی از چهره های جدید شرکت پوما تبدیل شده و محصولات این شرکت را درون زمین به تن خواهد کرد.

البته قراردادهای نجومی در خانواده بکام اتفاقی کاملا عادی است و دیوید نیز در سال 2003 قراردادی مادام العمر را با آدیداس امضا کرده بود. منبعی نزدیک به رومئو به سان گفته است:" رومئو برای قرارداد جدیدش 1.2 میلیون پوند دریافت می کند تا به چهره جدید پوما تبدیل شود. او حالا ثروتمندترین فرزند بکام است و مثل پدرش مسیر ستاره شدن را خیلی سریع طی می کند. رومئو سختکوش است و برای موفقیت درون زمین تلاش می کند و امید می رود که قرارداد با پوما یک همکاری طولانی مدت باشد. همان طور که دیوید حدود 20 سال با آدیداس کار کرده، انتظار می رود که رومئو همین کار را با پوما صورت بدهد. او جوان است و برای اهداف مورد نظر پوما کاملا ارزشمند است. این اولین قرارداد رومئو در خارج از زمین فوتبال است و در مسیرش به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای خیلی مهم است."

البته گفته می شود که برخی برندهای دیگر نظیر شرکت "یوس سن لورن" با رومئو تماس گرفته اند. رومئو بدین ترتیب توانسته از برادرش بروکلین از نظر درآمدزایی سبقت بگیرد. 

4125