واکنش رونالدینیو به احتمال خروج امباپه از پی‌اس‌جی

واکنش رونالدینیو به احتمال خروج امباپه از پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیلی معتقد است کیلیان امباپه برای مدت طولانی در پاریسن ژرمن خواهد ماند و این مهاجم هم‌اکنون در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، سوپر استار فرانسوی بیست و سه ساله، چهار سال گذشته را در پاریسن ژرمن سپری کرده و حالا فقط 6 ماه از قراردادش باقی مانده و مذاکرات ناصر الخلیفی با نمایندگان امباپه نیز هنوز راه به جایی نبرده است و اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، قهرمان جام جهانی 2018، در تابستان آینده به صورت رایگان از پاریس جدا خواهد شد و به رئال مادرید خواهد پیوست. 

به نقل از سایت گل، رونالدینیو که خود سابقه بازی کردن در پارک دو پرنس را در بین سال‌های 2001 تا 2003 دارد، در گفت و گویی با کانال رسمی پاریسن ژرمن در یوتوب گفت: "همه بازیکنان دنیا می‌خواهند در پاریسن ژرمن بازی کنند و حتی بهترین‌ها، پس هم‌اکنون پی‌اس‌جی بهترین باشگاه دنیاست. امروزه این غول فرانسوی بر سر زبان‌هاست. امباپه هنوز خیلی جوان است، اما با این حال به افتخارات بی شماری دست یافته و من فکر می‌کنم که او تنها به یک چمپیونز لیگ برای کامل کردن کارنامه‌اش نیاز دارد و اگر بتواند با پاریس به این مهم برسد، حس فوق العاده‌ای خواهد داشت."

4416