رجب‌زاده: به قشقایی تعهد دارم/ از ذوب‌آهن پیشنهادی دریافت نکردم

رجب‌زاده: به قشقایی تعهد دارم/ از ذوب‌آهن پیشنهادی دریافت نکردم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قشقایی می‌گوید از ذوب‌آهن و هیچ تیم دیگری پیشنهاد دریافت نکرده و در قشقایی می‌ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مهدی رجب زاده درباره بازگشتش به قشقایی اظهار کرد: برخی مشکلات در تیم ما وجود دارد که آقای رجب پور هم در این رابطه صحبت کرد. مشکلات ما مالی است و در هر تیم و مجموعه‌ای این مشکلات مالی وجود دارد. این مساله روی شرایط تیم تاثیرگذار است و من از قبل از بازی تصمیم گرفته بودم که در کنفرانس خبری استعفایم را اعلام کنم. بعد از آن با خود آقای رجب پور جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه دهیم.

او ادامه داد: آقای رجب پور در باشگاه قشقایی تنهاست و یک تنه دارد تیم را جلو می‌برد. با توجه به صحبت‌هایی که شد قرار شد استاندار بودجه‌ای اختصاص دهد. قشقایی یک تیم خصوصی است که این موضوع بسیار برای استان خوب است و در ادامه می‌تواند فوتالیست‌های زیادی را به فوتبال معرفی کند و این یک انگیزه را برای جوانان ایجاد می‌کند. همه مسئولان باید کمک کنند و چیزی هم نیست که بخواهند کمک کنند. فکر نمی‌کنم هزینه سنگینی نیاز داشته باشیم و امیدوارم همه همت کنند تا بتوانیم موفق شیم.

سرمربی قشقایی با بیان این‌که "وضعیت تیم خوب است و نسبت به سال های گذشته در شرایط خوبی قرار دارد،" گفت: کسی فکرش را نمی‌کرد که ما در این جایگاه خوب قرار داشته باشیم و شخصیت خوبی پیدا کرده‌ایم. از مسئولان توقع دارم که کمک کنند تا بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم. بعد از جلسه‌ای که داشتیم به نتیجه رسیدیم که ادامه دهیم و از این پس هم با جدیت کار را در قشقایی ادامه خواهیم داد. تا روزی که در قشقایی هستم تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

او درباره مسائل داوری در لیگ دسته یک عنوان کرد: در چند هفته گذشته بسیار از داوری ضرر کردیم. از بازی با ملوان تا آرمان گهر که دو پنالتی برایمان نگرفتند تا در نهایت مقابل مس که شاهکار داوری اتفاق افتاد. یک پنالتی صد درصد برای ما نگرفتند و یک خطای قطعی برای ما اعلام نشد که همان توپ وارد دروازه ما شد. دوست ندارم در بحث داوری شرکت کنم چون داوران محترم هستند و باید به آن‌ها فرصت داد اما همه تیم‌ها دارند از داوری ضربه می‌خورند. از آقای افشاریان خواهش می‌کنم اگر راهکاری وجود دارد انجام دهد و نظارت صورت گیرد چون تیمی مثل ما که با خون و دل جمع شده است، به راحتی زحماتش از بین می‌رود.  

او درباره شایعاتی مبنی بر پیشنهاد ذوب‌آهن برای هدایت این تیم بیان کرد: در فضای مجازی همه چیز گفته می‌شود و طبیعت فضای مجازی این است. تا امروز هیچ مذاکره‌ای با ذوب‌آهن یا هیچ تیمی نداشته‌ام و به آقای نجف پور هم گفتم که مطمئن باشد اگر باشگاهی با من صحبتی کند، با توجه به تعهدی که دارم ابتدا به باشگاه قشقایی می‌گویم. هواداران پر شور ایل قشقایی بدانند که من به قشقایی تعهد دارم و پای تعهدم می‌مانم. اگر پیشنهادی هم باشم، باید قانونی و شفاف جلو بروم تا ذهنیتی نسبت به آن به وجود نیاید.

رجب‌زاده درباره عملکرد ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: این تیم به دلیل این که در گذشته شرایط بسیار خوبی داشته و همیشه در بالای جدول بوده، بسیار برای هواداران سخت است که برای نیفتادن بجنگد یا این‌که در میانه جدول باشد. هواداران از مسئولان تیم توقع دارند که تیم بهتر از این‌ها نتیجه بگیرد و در رقابت و در کورس باشد. در این چند سال باتوجه به مشکلات، شرایط گذشته اتفاق نیفتاده و بازیکنان خوب تیم جدا شده‌اند.

او اضافه کرد: تغییر مدیریت، تغییر هیات مدیره و تغییرات مداوم سرمربیان باعث شده هواداران خسته شوند. البته کادرمربی‌گری تیم هم دارد تلاش می‌کند و تیم به زمان نیاز دارد. در بحث داوری هم ذوب‌آهن هنوز ضربه می‌خورد و همه این‌ها دست به دست هم داده تا این حواشی به وجود بیاید. من از هواداران ذوب‌آهن خواهش می‌کنم که کمی صبوری کنند تا شرایط بهتر شود. می‌دانم تیمشان را دوست دارند اما تیم نیاز به آرامش دارد. من هم همیشه آرزو دارم تیم به جایگاه بالاتری برسد و از این موضوع بسیار خوشحالم خواهم شد.

7474