پیش‌بازی سپاهان – پرسپولیس/ بازی 6 امتیازی در اراک

پیش‌بازی سپاهان – پرسپولیس/ بازی 6 امتیازی در اراک

پایگاه خبری فوتبالی- مهمترین بازی هفته دوازدهم و شاید نیم فصل اول، فردا به جای اصفهان، در اراک برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که حتما در جریان هستید، بعد از اتفاقاتی که فصل گذشته در اصفهان و در بازی برگزار نشده! سپاهان و پرسپولیس رخ داد، کمیته انضباطی تصمیم گرفت، این فصل بازیهای رفت و برگشت این دو تیم، در جایی غیر از اصفهان و تهران برگزار شود و سپاهان به عنوان میزبان بازی رفت دو تیم، در اراک از حریفش پذیرایی خواهد کرد.

حاشیه‌های قبل از بازی: جدا از انتخاب وحید کاظمی به عنوان داور این مسابقه که واکنش منفی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به دنبال داشته، پوستر باشگاه سپاهان برای این بازی که در آن از چهره سه بازیکن سابق پرسپولیس استفاده شده و خبری از ستاره لوگوی پرسپولیس در آن نیست، حواشی قبل از این بازی حساس بوده و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انگیزه‌های هر دو مربی برای برد: نویدکیا که تیمش در 11 هفته گذشته 4 باخت داشته، بهتر از هر کسی می‌داند که پیروزی احتمالی مقابل پرسپولیس می‌تواند انتقادها از او و تیمش را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. او – که تیمش فوتبال تماشاگرپسندی ارائه می‌دهد – تا امروز نتوانسته در مقام سرمربی، پرسپولیس را شکست دهد و امیدوار است فردا این اتفاق رخ دهد.

آنطرف میدان، یحیی گل‌محمدی هم هنوز نتوانسته در دومین مقطع سرمربیگری‌اش در پرسپولیس، سپاهان را در یک بازی رسمی ببرد و این فصل هم هنوز موفق به بردن تیمهای مدعی نشده و به دنبال این است که این طلسم در بازی فردا شکسته شود.

سه امتیاز بازی فردا، باعث کاهش اختلاف هر دو تیم با استقلال صدرنشین و حتی هم‌امتیاز شدن سپاهان و پرسپولیس با استقلال – در صورت شکست این تیم به فولاد – خواهد شد و این موضوع هم یکی دیگر از دلایل اهمیت سه امتیاز بازی فرداست.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان با نتیجه 1-2 به پیکان باخت و پرسپولیس با نتیجه 0-2، ذوب آهن را شکست داد.

وضعیت در جدول: سپاهان با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با همین امتیاز، تیم سوم جدول است.

چهارشنبه 8 دی

سپاهان – پرسپولیس ساعت 16

تیم داوری: وحید کاظمی – حسن ظهیری – مهدی عالیقدر – رضا عادل

1984