اولویت هالند بازی در کدام لیگ است؟

اولویت هالند بازی در کدام لیگ است؟

پایگاه خبری فوتبالی - با نزدیک شدن به پنجره های نقل و انتقالاتی حرف و حدیث‌ها پیرامون ستاره‌های فوتبال و تیم‌ها و هدف‌هایی که آن‌ها دارند و ممکن است به آن‌ها منتقل شوند در رسانه‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند یکی از بازیکنانی است که تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که در تابستان آینده قصد جدایی از دورتموند را دارد و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود و راهی کدام لیگ خواهد شد.

به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت، ارلینگ هالند ترجیح می‌دهد که در لیگ اسپانیا بازی کند. در واقع او دوست دارد به یکی از دو تیم بزرگ اسپانیایی یعنی رئال مادرید و بارسلونا برود و رئال مادرید اولویت بالاتری برای او دارد. هالند به طور کلی اولویت اول خود را لالیگا گذاشته اما اگر نتواند به لالیگا برود و یا پیشنهاد تیمهای لالیگایی مطابق خواسته‌های او نبود، پیشنهاد تیم‌های انگلیسی را بررسی خواهد کرد و راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد و فوتبالش را در لیگ جزیره ادامه خواهد داد.

در هر صورت باید دید که در تابستان آینده چه اتفاقاتی برای هالند می افتد و او کدام تیم را به عنوان مقصد خود انتخاب خواهد کرد.

1470