مدافع فرانسوی بارسلونا و پرافتخارترین بازیکن تاریخ کرونایی شدند

مدافع فرانسوی بارسلونا و پرافتخارترین بازیکن تاریخ کرونایی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که بازیکنان و ستاره های مختلف دنیای فوتبال روز های پایانی سال را سپری می کنند و در تعطیلات هستند، احتمال کرونا گرفتن و بیمار شدن آن ها افزایش یافته است.

به گزارش فوتبالی، اکنون دو تا از بازیکنان بارسلونا به کرونا مبتلا شده اند. یکی از آن ها کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا است و دیگری دنی آلوز است که از نظر تعداد جام به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می شود.

با این اوصاف آن ها باید مدتی را در قرنطینه باشند و در صورت شروع تمرینات بارسلونا هم حق ندارند وارد تمرینات شوند و تا زمانی که تست آن ها منفی شود باید از جمعیت به دور باشند.

دنی آلوز که در اواسط فصل به بارسلونا پیوسته بود، امیدوار بود که بتواند از اوایل ژانویه برای بارسلونا به میدان برود اما با این ابتلا به بیماری کرونا ممکن است زمان شروع رسمی دنی آلوز با بارسلونا به تعویق بیفتد و این بازیکن قدری دیر تر اولین بازی رسمی خود را در بارسلونا و در بازگشتی که به این تیم داشته انجام دهد. دنی آلوز 43 جام در کارنامه خود دارد و پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

باید دید که شرایط برای لنگله هم به چه شکل پیش خواهد رفت. او از بازیکنانی بوده که معمولا در ترکیب ثابت بارسلونا قرار می گرفته است.

1470