از هفته چهاردهم؛ جذب بازیکن خارجی امکان‌پذیر است

از هفته چهاردهم؛ جذب بازیکن خارجی امکان‌پذیر است

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم های لیگ برتر می توانند پیش از آغاز هفته چهاردهم نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر اعلام شد. طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، ۲۶ دی ماه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر باز شده و باشگاه‌ها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود خواهند بود و می‌توانند سهمیه غیر فیفا جذب کنند. این تاریخ 3 روز پس از پایان نیم فصل نخست است.

اما امروز نیز تقویم پنجره نقل و انتقالات بین المللی فیفا اعلام شد که طبق آن، تیم ها قادر خواهند بود از تاریخ 6 ژانویه 2022 نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کنند. بدین ترتیب، تیم های لیگ برتری از 16 دی ماه و دو روز پیش از آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر توانایی جذب بازیکنان خارجی را خواهند داشت.

پنجره نقل و انتقالاتی اعلام شده توسط فیفا 10 روز پیش از پنجره ای که سازمان لیگ اعلام کرده، آغاز می شود و بدین ترتیب تیم های لیگ برتری به مدت 28 روز و تا تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) می توانند نسبت به جذب بازیکن خارجی اقدام کردند.

بدین ترتیب پنجره محلی و زمستانی لیگ برتر ایران برای جذب بازیکنان داخلی از 26 دی ماه تا 23 بهمن به طول خواهد انجامید و پنجره نقل و انتقالات فیفا برای جذب بازیکن خارجی نیز از 16 دی تا 13 بهمن خواهد بود.

....

6641