حرکت غیرمنتظره رئال مادرید در نقل و انتقالات

حرکت غیرمنتظره رئال مادرید در نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از رسانه‌ها خبر از علاقه رئال مادرید به معاوضه ادن هازارد + پول در ازاری ریس جیمز مدافع راست انگلیسی چلسی می‌دهند. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد پس از قهرمانی با آبی‌های لندن در یورو لیگ، در تابستان 2019 به رئال مادرید پیوست، اما اصلا نتوانست روزهای درخشانش در چلسی را یک بار دیگر در سانتیاگو برنابئو تکرار کند و رفته رفته به بازیکنی بسیار معمولی و نیمکت نشین تبدیل شد و حالا لوس بلانکوس و فلورنتینو پرز مترصد یک فرصت خوب برای به فروش رساندن و یا حتی خلاص شدن از او می‌باشند. 

به نقل از EL Nacional، هازارد قراردادش تا سال 2024 با رئال مادرید اعتبار دارد و هم اکنون فقط باشگاه سابقش لیل و نیوکاسل به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌اند، اما پرز حالا نقشه دیگری کشیده است و می‌خواهد از وینگر 30 ساله بلژیکی در یک معامله دیگر استفاده کند. رئال مادرید اخیرا به خاطر مصدومیت‌های طولانی مدت و متعدد دنی کارواخال، به جذب ریس جیمز مدافع جوان چلسی علاقه‌مند است. 

پرز می‌خواهد به رومن آبراموویچ، ادن هازارد به علاوه پول نقد در ازای جیمز را پیشنهاد داد و البته می‌تواند با انجام این معامله، به دو هدف خود برسد. اولی خلاص شدن از شر دستمزد سنگین هازارد و دومی پر کردن جای دنی کارواخال است.

4416