فن‌نیستلروی پای کلاس درس استاد/ نحوه مدیریت فشارهای رسانه‌ای توسط فرگوسن

فن‌نیستلروی پای کلاس درس استاد/ نحوه مدیریت فشارهای رسانه‌ای توسط فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم هلندی سابق شیاطین سرخ راجع به دوران حضور سرمربی اسطوره ای اسکاتلندی در اولدترافورد صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و نشریه میرور اسپورت، ‍صحبت های رود فن نیستلروی در مورد سر الکس فرگوسن و نحوه مدیریت فشارهای رسانه ای توسط این سرمربی بزرگ تاریخ منچستر یونایتد می گوید: "به عنوان یک بازیکن جوان، نحوه سلاخی شدن سر الکس فرگوسن و سر بابی رابسون توسط رسانه ها را دیدم. من قبلاً پیش خود فکر می کردم که خدای من، سرمربی ما امروز بعد از این  اتفاقات در زباله دانی خواهد بود. اما هر دو خندان به تمرینات وارد می شدند! آن ها بارها مورد تهاجم قرار گرفته بودند یا به شکلی دیگر مورد انتقادهای ظالمانه قرار گرفته بودند که حتی دیگر تأثیری بر آن ها نمی گذاشت. سر الکس و سر بابی همه این چرندیات را در سرشان انباشته می‌ کردند، اما کوچک‌ ترین تصویری از این که آن‌ ها را ناراحت کرده است، مشخص نبود. آن ها با ما بازیکنان کار می کردند طوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. این یک کیفیت فوق العاده است که من دوست دارم به عنوان یک مدیر آن را داشته باشم."

فن نیستلروی در پایان صحبت هایش به یک نکته‌ی مهم اشاره کرد که از سر الکس فرگوسن یاد گرفته بود: "سال های حضور من در منچستر تحت رهبری سر الکس فرگوسن بسیار زیاد بود. در آن جا، در زمین های تمرین، در رختکن و در آماده سازی برای مسابقات، چیز بسیار مهمی یاد گرفتم و آن این بود که چگونه سطح بالای بازی خود را حفظ کنم. در منچستر یونایتد، از شما توقع به ثمر رساندن سی گل در هر فصل را دارند و باید یاد بگیرید که چگونه با آن کنار بیایید."

9404