مشخص شدن قیمت مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن

مشخص شدن قیمت مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - ژانویه به زودی فرا می رسد و باید دید که در این پنجره نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام بازیکن ها تیم خود را عوض می کنند و به باشگاهی دیگر می روند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که در مدت اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون احتمال جدا شدن یا نشدن او مطرح شده بود، مائورو ایکاردی بوده است. این مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن از یک سو خودش دوست دارد در تیم پاریسی بماند اما از طرف دیگر در تیم پاریسی اعتقاد چندانی به او وجود ندارد و مدیران پی اس جی هم می خواهند با فروش او تراز های مالی باشگاه را بهبود ببخشند. از طرفی این بازیکن با وجود آرژانتینی بودن ارتباط چندان خوبی با مسی ندارد چرا که حاشیه های زیادی دارد و لئو مسی همواره از بازیکنان پرحاشیه دوری می کند.

به گفته مارکا، پاریسن ژرمن برای مائورو ایکاردی 30 میلیون یورو می خواهد، اما یوونتوس خواهان قرارداد قرضی است، همچنین مشکلات شخصی ایکاردی هم یکی از موانع این انتقال است.

در واقع یوونتوس یکی از مشتری های ایکاردی است اما این بازیکن را به طور قرضی می خواهد. این در حالی است که پی اس جی قیمت ایکاردی را 30 میلیون یورو اعلام کرده است.

1470