رانگنیک به دنبال یک رکورد ویژه در منچستر

رانگنیک به دنبال یک رکورد ویژه در منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد از ساعت 23:30 امشب ( به وقت ایران ) به مصاف نیوکاسل یونایتد می رود و  باید دید که شیاطین سرخ در آستانه سال نوی میلادی چه عملکردی در خانه حریف مقابل نیوکاسل خواهند داشت و اوضاع برای آنها چگونه پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، رالف رانگنیک در حال حاضر هدایت منچستر یونایتد را بر عهده دارد و این اتفاق پس از این رخ داد که اوله‌گونار سولشر عملکرد ضعیفی در منچستر یونایتد داشت و شروع این فصل برای شیاطین سرخ بسیار کابوس‌وار رقم خورد. پس از آن مایکل کریک چند بازی سرمربی موقت منچستر یونایتد شد و اکنون رالف رانگنیک کسی است که هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد.

رانگنیک در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر کریستال پالاس و نوریچ سیتی را شکست داد و دو کلین شیت پیاپی در لیگ برتر انگلیس داشت. اکنون اگر تیم رانگنیک بتواند یک کلین شیت دیگر داشته باشد و مقابل نیوکاسل یونایتد گلی دریافت نکند، می‌تواند به رکورد 3 کلین شیت پیاپی در شروع کارش در منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس برسد و این رکوردی است که هیچ کدام از سرمربی‌های تاریخ منچستر یونایتد نتوانسته‌اند انجام دهند.

البته این رکورد تنها مربوط به لیگ برتر انگلیس است.

1470