20 جمله شگفت‌انگیزی که یک گزارشگر در مورد مسی بیان کرد

20 جمله شگفت‌انگیزی که یک گزارشگر در مورد مسی بیان کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی به حدی در سالهای اخیر درخشان بوده است که گاهی کلمات در توصیف او قاصر بوده اند.

به گزارش فوتبالی، ری هادسون گزارشگر سرشناس انگلیسی که برای بین اسپورت کار می کند در سالهای اخیر کلکسیونی از جملات خارق العاده و طلایی را در مورد مسی بیان کرده که برخی از جذاب ترین هایش را با هم مرور می کنیم:

1- لیونل، به شکل سرسام آوری درخشان. کاری خارق العاده از مسی. ببینید که چطور مکان ضربه اش را انتخاب می کند، فقط مسی می تواند این کار را انجام بدهد. او حتی می تواند ابنزر اسکروج (شخصیتی اخمو در کتاب های چارلز دیکنز) را بخنداند!

2- نابغه، این فراتر از قلب هدف بود. ضربه دارتش، به وسط دارت اصابت کرد. مسی خارق العاده. می توانید یک رتیل به درون لباسش بیاندازید و باز هم عالی خواهد بود.

3- مرد تهدیدکننده وارد شد و نیزه خود را به قلب هواداران رئال مادرید فرود آورد. خارق العاده از مسی. همه قطعات درست سر جایشان مانده اند. مسی برای طوفان زاده شده و به درون یک "جک فلش" می پرد (ترانه ای از رولینگ استونز).

4- آرژانتینی استاد. لئوی استاد. طوری می دود که انگار مخلوط کن غذا در لباسش است و قرار است منفجر شود.

5- با من شوخی می کنید؟ باز هم یک حرکت خیره کننده و دیوانه وار از لیونل مسی که در کل استادیوم مورد تشویق قرار می گیردچرا که مسی همه مان را مبهوت کرده است.

6- او واقعا متعلق به داستان های شکسپیر است، شکسپیر اشتباه کرد، نباید می گفت شاه لیر، باید می گفت شاه لئو.

7- به من گفته اند که همه انسان ها در مقابل چشمان خداوند برابرند اما این من واقعا من را در مقابل این کلمات به تردید می اندازد.

8- وای! با من شوخی می کنید؟ این من خط اصلی جادوی فوتبالی است و متعلق به کهکشانی دیگر است.

9- او طوری مدافعان را محو می کند که انگار دستمال کاغذی، شیر را جذب خود کرده است.

10- مدافعان سعی می کنند که او را در فیسبوک دنبال کنند و او را در توییتر پیدا می کنند، در این حد غیرقابل دسترسی است.

11- لیونل مسی، مثل عصب های یک گربه دزد است. او مثل تخم خیار، خنک است.

12- فرشته ها با این مرد قابل مقایسه نیستند. او می تواند یک رز را تزیین کند و باعث زیباتر شدنش شود.

13- مسی خطوط عبور را اختراع می کند، به دنبالشان نمی گردد.

14-وای! ببخشید که هیجان زده شدم اما به تازگی گلی را دیدم که می تواند باعث جنون کاتاتونیا (نوعی دیوانگی) شود. مهارت خارق العاده ای که نفس ها را به معنای واقعی حبس می کند. فوتبال خارق العاده ای که پاسخی برایش وجود ندارد. نمی توانی در مقابل چنین چیزی مربیگری کنی. این یک نبوغ واقعی است.

15- می خواهید بدانید که آدرنالین خالص در بدن انسان چه شکلی است؟ دقیقا همین شکلی است و شماره 10 را پوشیده است!

16- در آمریکا روی طوفان ها اسم می گذارند. اگر بخواهند اسم لیونل مسی را روی یک طوفان بگذارند، پس کلا آن مکان را باید  ترک  کنید.

17- هزارپاها رویای داشتن پای چپی به خوبی او را دارند.

18- انگار که... با پاهایش تنبور می زند.

19- به دنیای لیونل خوش امدید. جایی که در آن دیوانه ها به فردی قابل پیش بینی تبدیل می شوند.

20- اگر اسحاق نیوتون این مرد را می دید، با خود به این بچه می گفت که آیا خودش اشتباهی بوده است؟ مسی خارق العاده است. او شیرین تر از بوسه مادر قبل از خواب است.

4125