تمجید معنی‌دار فلیک از مدیریت تیم ملی/ تعریف از بیرهوف یا طعنه به حسن؟!

تمجید معنی‌دار فلیک از مدیریت تیم ملی/ تعریف از بیرهوف یا طعنه به حسن؟!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به تعریف و تمجید از رابطه اش با مدیر تیم های ملی ژرمن ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، هانس دیتر فلیک پس از یک و نیم فصل حضور مثبت و درخشان در تیم بایرن مونیخ و کسب عناوین و افتخارات مختلف با باواریایی ها، به سبب بروز تنش های متوالی با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه مونیخی، به درخواست خودش از جمع باواریایی ها جدا شد و به تیم ملی فوتبال کشورش به عنوان نفر نخست کادر فنی مانشافت ملحق شد.

هانسی فلیک در آخرین مصاحبه اش به عنوان سرمربی بایرن مونیخ به نوعی به اختلافاتش با حسن صالح حمیدزیچ کنایه زده بود و حالا نیز بار دیگر ضمن تمجید از ارتباطش با اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم های ملی فوتبال آلمان، دوباره به حمیدزیچ کنایه زده و می گوید: "از نقطه نظر ورزشی، بسیار خوشحالم که می توانم با چنین کادر بزرگی در تیم ملی کار کنم. علاوه بر این، من با اولیور بیرهوف رابطه ای عالی و سرشار از اعتماد دارم که این مورد برای من بسیار مهم است."

هانسی فلیک همچنین با تأیید عملکرد یاشوا کیمیش برای مانشافت، ابراز امیدواری کرد که این بازیکن در سال جدید به آمادگی کامل برسد: "ما چندین بار تلفنی صحبت کردیم. متأسفانه او در ماه نوامبر به کرونا مبتلا شد؛ اما خوشحالم که تصمیم گرفته واکسن بزند. من مطمئن هستم که از ماه مارس، او به تیم ملی باز خواهد گشت."

9404