مشخص شدن گزینه محبوب هواداران بارسلونا در زمستان

مشخص شدن گزینه محبوب هواداران بارسلونا در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که فران تورس تست پزشکی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت، موندودپورتیوو روز دوشنبه گزارشی از یک نظرسنجی از میان هواداران منتشر کرد که در این نظرسنجی، هواداران بارسلونا اعلام کردند که ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای را گزینه محبوب خود در نقل و انتقالات زمستانی می‌دانند.

به گزارش فوتبالی، در این نظرسنجی 29 درصد از هواداران گفتند که خواستار خرید کاوانی هستند و 17.33 درصد به فران تورس رای دادند. از سویی برای خریدهای تابستانی نیز ارلینگ هالند نروژی با 49.33 درصد بالاتر از بقیه گزینه ها قرار گرفته و 8.6 درصد به بازگشت مسی رای دادند و 6.33 درصد به امباپه. در حقیقت انتقال امباپه به رئال قطعی به نظر می‌رسد و بازگشت مسی هم عملا محال است. در مورد ارلینگ هالند به نظر می‌رسد که کار بارسا به هیچ وجه آسان نیست چرا که بارسا شرایط مالی جالبی ندارد و درخواست مالی رایولا وکیل هالند برای انتقال و دستمزد بازیکن خیلی بالاست.

در این نظرسنجی که پیش از بازی بارسلونا و الچه در نیوکمپ از 300 هوادار بارسا انجام شده است، 44.6 درصد خواستار جدایی سرجی روبرتو شده‌اند و او را اضافی‌ترین بازیکن تیم دانسته‌اند و از سویی گاوی عنوان امیدبخش ترین جوان تیم را کسب کرده است. عبدالصمد الزلزولی با نمره 7.06 از 10 نیز بالاترین نمره را میان جوانها کسب کرده است. هواداران متفق القول هستند که بارسلونا شانسی برای قهرمانی لالیگا ندارد، به لاپورتا نمره پنج از ده را دادند و به نوعی او را مردود نکردند و ژاوی نیز نمره متوسط 6.10 از 10 را کسب کرده است.

4125