اسطوره ایتالیایی روی نیمکت تیم رقیب طارمی؟

اسطوره ایتالیایی روی نیمکت تیم رقیب طارمی؟

پایگاه خبری فوتبالی- در پرتغال از آندره‌آ پیرلو به عنوان گزینه هدایت باشگاه بنفیکا نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در تابستان سال گذشته بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده مربیگری پیرلو وجود داشته است. در ابتدا گفته شد که او علاقه مند به حضور در لیگ آمریکا است اما اخیراً از این سرمربی ایتالیایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی رونالد کومان در بارسلونا نام برده می‌شد. 

بارسا کومان را اخراج کرد و به جای او ژاوی روی نیمکت نشست تا شانس حضور پیرلو در باشگاه کاتالان از بین برود. سپس از پیرلو به عنوان گزینه هدایت جنووا نام برده شد ولی آندری شوچنکو هدایت این تیم را برعهده گرفت.

امروز شایعه ای جدید در رابطه با آینده پیرلو منتشر شد مبنی بر اینکه او گزینه اول هدایت بنفیکا محسوب می شود. بنفیکا پس از شکست از پورتو در جام اتحادیه شرایط خوبی ندارد و ژرژ ژسوس خطر اخراج را حس می کند. فاصله این تیم در لیگ پرتغال با پورتو و اسپورتینگ نیز 4 امتیاز است.

روی کاستا رئیس بنفیکا بین سال های 2001 تا 2006 با پیرلو در میلان هم تیمی بود و همچنان نیز با وی ارتباطی دوستانه دارد. ارتباطی که شاید در نهایت باعث شود پیرلو با بنفیکا به مربیگری بازگردد. از پائولو فونسه کا نیز به عنوان گزینه دیگر هدایت سرخپوشان لیسبونی نام برده می شود.

6641