بازیهای آنلاین نیمار در کجا پخش زنده خواهد شد؟

بازیهای آنلاین نیمار در کجا پخش زنده خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار شبکه اجتماعی توییچ که مخصوص پخش بازیهای آنلاین است را رها کرد و به صورت انحصاری با "فیسبوک گیمینگ" قرارداد بست و بدین ترتیب از این به بعد فقط در بازیهای آنلاین این پلتفرم شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، شرکت NR Sports که توسط نزدیکان نیمار ارائه می شود، با شرکت متا که مالک فیسبوک است، قرارداد بست و بدین ترتیب نیمار به تولید محتوا در حوزه بازیهای آنلاین در صفحات اینستاگرام و فیسبوک خود با بیش از 250 میلیون دنبال کننده خواهد پرداخت.

ستاره پی اس جی در این باره بیان کرد:" خیلی خوشحالم که "فیسبوک گیمینگ" قرار است که شریک من برای پخش زنده بازیهایم باشد. کل دنیا می دانند که دنیای بازیهای ویدیویی همیشه یکی از علاقمندی های من پس از فوتبال بوده است و به شدت برای اشنا شدن با افراد دیگر در این حوزه علاقمند هستم. امیدوارم که همه و من بتوانیم خیلی لذت ببریم."

ویلیام پیمنتا مدیر بخش اعضای استراتژیک شرکت فیسبوک گیمینگ هم گفت:" نیمار یکی از مهمترین ستارگان ورزشی دنیاست و از دنیای بازیها و استریمینگ دور نیست. ورودش به فیسبوک گیمینگ را خوشامد می گوییم که در آن جا می تواند از طریق بازیها با هواداران دوآتشه اش در کل دنیا آشنا شود. بازیهای ویدیویی نیز همچون فوتبال افراد با زبان های مختلف و در کشورهای مختلف را به هم متصل می کند."

4125