هشدار مدافع صنعت نفت: نگذارید اتفاقات فصل قبل تکرار شود

هشدار مدافع صنعت نفت: نگذارید اتفاقات فصل قبل تکرار شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی صنعت نفت هشدار داد که در صورت عدم حل مشکلات مالی این تیم ممکن است وضعیتی بدتر از فصل گذشته، در انتظار این تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، مشکلات مالی صنعت نفت آبادان و عدم دریافتی بازیکنان این تیم در طول 11 هفته گذشته باعث شده که برخی از بازیکنان این تیم جدا از تحریم تمرینات، به دنبال فسخ قراردادشان با باشگاه آبادانی باشند.

محد طیبی مدافع سرشناس صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره شرایط تیمش اظهار داشت:" ما در این 12 هفته تی یک ریال هم دریافتی نداشتیم. اکثر بازیکنان ما نفرات جوانی هستند که هنوز پولی از فوتبال نگرفتند. بازیکنی نداریم که از قبل پولدار باشد منتهی بچه‌های ما خیلی حیا دارند و فقط در این شرایط به فکر هواداران تیمشان هستند."

او ادامه داد:" هر تیمی به جای بود، نهایتا فقط 6 هفته تحمل می‌کرد و بازیکنانش بالاخره دست به اعتصاب می‌زدند اما تنها دلخوشی ما در این شرایط، هواداران صنعت نفت هستند که امیدوارم آنها از ما حمایت کنند ضمن آنکه اگر منصوریان نبود، شاید تیم از هم می‌پاشید."

بحث که به منصوریان می‌رسد، طیبی در تعریف از سرمربی تیمش چیزی کم نمی‌گذارد:" از شاگردی او لذت می‌برم چرا که یکی از بهترین مربیان ایران است. در دورانی که او سرمربی استقلال بود، به من پیشنهاد حضور در استقلال را داد که من نهایتا در استقلال خوزستان ماندنی شدم. او مربی کاربلدی است و از وقتی امکان نشستن روی نیمکت صنعت نفت را پیدا کرده، شرایط تیم کاملا تغییر کرده است."

منظور طیبی، سه هفته ابتدایی لیگ است که منصوریان به خاطر ابتلا به کرونا و همچنین محرومیت انضباطی امکان همراهی تیمش را نداشت و صنعت نفت در هر سه بازی شکست خورد. ادامه صحبتهای طیبی را بخوانید:" اگر منصوریان در آن سه بازی کنار تیم بود، می‌توانستیم حداقل 4 امتیاز از آن سه بازی بگیریم و الان بین 7 تیم بالای جدول بودیم. از وقتی منصوریان آمده، تیم ما توانسته از استقلال و گل گهر و فولاد امتیاز بگیرد و فقط 3 گل خورده است."

طیبی بحث را دوباره به سمت مشکلات مالی تیمش می‌برد:" اگر قرار است مشکلات مالی تیم حل شود امیدوارم این اتفاق در سریع‌ترین زمان ممکن رخ دهد نه اینکه بگذارند چند هفته دیگر هم بگذرد و شرایط تیم از این هم بدتر شود. اگر خاطرتان باشد فصل گذشته هم صنعت نفت در نیم فصل اول شرایط بسیار خوبی داشت اما آنقدر در ادامه فصل به مشکل مالی خورد که در جدول حسابی سقوط کرد و تازه آن زمان بود که مسئولان به تیم کمک کردند و امیدواریم این اتفاق امسال تکرار نشود چون ممکن است وضعیت تیم به نسبت فصل قبل، بدتر شود."

عکس از امین بهرامی

9697