واکنش پرسپولیسی‌ها به انتخاب کاظمی؛ سپاهان را نمی‌بریم!

واکنش پرسپولیسی‌ها به انتخاب کاظمی؛ سپاهان را نمی‌بریم!

پایگاه خبری فوتبالی – انتخاب وحید کاظمی به عنوان داور بازی پرسپولیس و سپاهان، باعث به وجود آمدن اولین حاشیه برای این بازی شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز ساعاتی از اعلام تیم داوی این بازی حساس نگذشته است که کانال‌های هواداری پرسپولیس، شدیدا علیه این انتخاب موضع گرفته و معتقدند که با این داور، تیم محبوبشان، شانسی برای برد مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کلیپ قضاوت‌های مشکوک کاظمی – از دید هواداران پرسپولیس – در کانال‌های هواداری این تیم وایرال شده و آنها معتقدند کاظمی نه تنها سوتهای غیرمنصفانه‌ای علیه تیم محبوبشان زده بلکه قضاوت او در بازی استقلال و گل گهر در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته جام حذفی، نقش مهمی در صعود شاگردان فرهاد مجیدی به فینال این تورنمنت داشت.

ناراحتی اصلی هواداران پرسپولیس از کاظمی، به خاطر اتفاقی است که در بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی فصل 98/1397 جام حذفی رخ داد. در آن دیدار – که پرسپولیس با گل احمد نوراللهی در وقت اضافه برنده و راهی فینال شد – کاظمی داور پشت دروازه بود و در نیمه دوم وقت اضافه، با مشورت او به محمدحسین زاهدی‌فرد – داور مسابقه – یک پنالتی به سود سپاهان اعلام شد که از دید پرسپولیسی‌ها، تصمیم اشتباهی بود. مهدی کیانی پشت آن پنالتی قرار گرفت اما نتوانست توپش را گل کند تا نهایتا بازی به سود پرسپولیس تمام شود.

1984